Ik las inhakenquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar of 18 niet meer in een kerk geweest, maar ik gok dat als ik naar een Kerstdienst zou gaan, ik zo kan aanhaken bij Komt Allen Tezamen en Gloria In Excelsis Deo.
Ik heb ook altijd het idee dat het me niet zoveel doet maar als ik Porcelain of Go hoor vind ik dat toch wel mooiquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze is wel fijn. Verder vind ik Moby nooit zo heel interessant.
Ja dat wist ikquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:10 schreef PippenScottie het volgende:
Wisten jullie dat Moby de achter- achter- achterkleinzoon of whatever is van de schrijver van Moby Dick en dat hij daar zijn artiestennaam aan te danken heeft?
Verwacht antwoord: Duuuuh
Niet in de top 2000 toch...quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:09 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Dat zijn ook de enige hits die de kerk heeft voortgebracht
Dat is wist ik niet, dank voor deze kennis.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:10 schreef PippenScottie het volgende:
Wisten jullie dat Moby de achter- achter- achterkleinzoon of whatever is van de schrijver van Moby Dick en dat hij daar zijn artiestennaam aan te danken heeft?
quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:10 schreef Uccie het volgende:
Hoogtepunt van het uur!
Want ja...ik vind Ramses Shaffy verschrikelijk.
Nou...dat heb ik al zeker een jaar niet meer gehoordquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:10 schreef PippenScottie het volgende:
Dat vind ik best een goede van Coldplayquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:10 schreef richolio het volgende:
Hierna God Put A Smile Upon Your FaceHeerlijk. Heerlijke sfeer brengt dat nummer ook met zich mee.
Graag gedaan. Doe er in 2017 je voordeel mee.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:10 schreef Bugno het volgende:
[..]
Dat is wist ik niet, dank voor deze kennis.
Maar maar maar, Paul de Lion komt nog!quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:10 schreef Uccie het volgende:
Hoogtepunt van het uur!
Want ja...ik vind Ramses Shaffy verschrikelijk.
Ik ookquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:11 schreef Bugno het volgende:
[..]
Dat vind ik best een goede van Coldplay
Nee, bij radio 10 daar hebben ze de top 4000 daar stonden ze wel inquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet in de top 2000 toch...
It's the only game I playquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Graag gedaan. Doe er in 2017 je voordeel mee.
Vrouwen in de kroeg zijn dol op dit soort feitjes als openingszin.
Zie mijn vreugde....quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar maar maar, Paul de Lion komt nog!
Ligt eraan wat je 'de kerk' noemt. Er is best goede religieuze muziek hoor. In de kerk waar ik meestal heen ga speelt de band weleens Elevation Worship, da's echt tofquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:09 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Dat zijn ook de enige hits die de kerk heeft voortgebracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |