echt he. Heeft ie geluk dat ik vandaag geen zin heb om te TR'en maar dan moet ie wel echt kappenquote:
het bevalt jou wel in deze prachtige sc hequote:Op dinsdag 27 december 2016 15:31 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
echt he. Heeft ie geluk dat ik vandaag geen zin heb om te TR'en maar dan moet ie wel echt kappen
quote:
Bood toen gratis aan bij mijn restaurant, er werd echter niet op gereageerd.quote:Op zondag 25 december 2016 00:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zou wel een hele XXL kapsalon op kunnen
Ben jij Ashqelon?quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:32 schreef LA_niner het volgende:
[..]
[..]
Bood toen gratis aan bij mijn restaurant, er werd echter niet op gereageerd.
eindelijk een plek waar met een deplorabel niveauquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
het bevalt jou wel in deze prachtige sc he
tjekquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:33 schreef LA_niner het volgende:
Wie heeft er in famfare-topic gepost?
nou nou je hebt vanochtend nog gehadquote:
linkquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:33 schreef LA_niner het volgende:
Wie heeft er in famfare-topic gepost?
Duhquote:
oh woow serieus? Helemaal niet gelezen manquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:32 schreef LA_niner het volgende:
[..]
[..]
Bood toen gratis aan bij mijn restaurant, er werd echter niet op gereageerd.
waarom TR je hem niet? hij is ook een kloonquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh woow serieus? Helemaal niet gelezen man![]()
maar ja kan ik geen nee tegen zeggenwaar zit je?
en wie ben je? Ash he, ja he?
Ik beschuldig niemand. Voorts is homofilie geaccepteerd in Nederland. Pedofilie vind ik afkeurenswaardig en onze wetten alhier zijn het daarmee eens.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:31 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
echt he. Heeft ie geluk dat ik vandaag geen zin heb om te TR'en maar dan moet ie wel echt kappen
Ja doe er maar lollig over ja, net zoals Braddie die elk jaar zijn eigen risico opeet aan de diabetesmedicatie.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:35 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Dat is hij al kwijt aan alle Ritalin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |