Moet je het niet meer van drukwerk hebbenquote:
is ook. Telkens als zij op Fok komt wordt de server ineens supertraag.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb bij supergirl altijd het idee dat ze tonnetje rond is
Eerder volsbuurter.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb bij supergirl altijd het idee dat ze tonnetje rond is
Tot op heden nog niet nee. Lekker asociaal doen toch.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ook niet als je er een van iemand krijgt?
ja doe maar zet mijn naam er ook op bittequote:Op dinsdag 27 december 2016 15:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ik alsnog wel doen. Doe ik gewoon een kaartje alleen voor de nieuwjaarswensen.
Volgende week kan ik weer kerstkaarten gaan drukkenquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet je het niet meer van drukwerk hebben
Heel het jaar door dan? Wat een genot.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgende week kan ik weer kerstkaarten gaan drukken
Het is ook niet echt meer van deze tijd tochquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tot op heden nog niet nee. Lekker asociaal doen toch.
ik weet niet eens wat het isquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:09 schreef LA_niner het volgende:
Er wordt niet meer in Guido topic gepost.
ik ben ooit eens versierd door kellyquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:08 schreef Chai het volgende:
http://www.hookers.nl/showthread.php?t=317014
Lol
quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben ooit eens versierd door kelly![]()
Trauma
Is dit een quote van Braddie?quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Prima kerstwat minder gegeten dan ik had verwacht maar dat is zo slecht nog niet.
Waarom, voel je niks van toch.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben ooit eens versierd door kelly![]()
Trauma
Houtenquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier, kan je oordelen wat voor pallets het zijn.
Het hele jaar door kestquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heel het jaar door dan? Wat een genot.
ja het was in den club en ze bleef maar heel ackward terugkomen terwijl ik overduidelijk geen interesse had, fucking up my buzz allesquote:
Als je een grote omvang hebt heb je extra veel eten nodig toch? Anders kom je om van het intense hongergevoel.quote:
Ja anders voel je jezelf niet vol en dan gaat het mis. Val je van je bureaustoel af en maak je nog een extra gat in de muur of zo.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je een grote omvang hebt heb je extra veel eten nodig toch? Anders kom je om van het intense hongergevoel.
dan ben je wel echt een mongool als je dat denkt zegquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dacht dat ze van rubber waren.
Inderdaad. Honger hebben is naar dus daarom eet ik gewoon 500kcal boven mijn onderhoud.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je een grote omvang hebt heb je extra veel eten nodig toch? Anders kom je om van het intense hongergevoel.
Ik was degene die de tt had veranderd zoals ie nu isquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:19 schreef LA_niner het volgende:
[..]
LIF / Sm44tj3s, hUsL3rS, Kud0'H4TUH iZ V3RL4TuH #10
Baas. Waarom reageerde je overigens niet op mijn aanbod?quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik was degene die de tt had veranderd zoals ie nu is
hoezo? een keer niet aangezien voor de gevulde kalkoen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Absoluutde beste kerst in jaren zelfs
niet gekliktquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:19 schreef LA_niner het volgende:
[..]
LIF / Sm44tj3s, hUsL3rS, Kud0'H4TUH iZ V3RL4TuH #10
wat was dat dan?quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:21 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Baas. Waarom reageerde je overigens niet op mijn aanbod?
tvpquote:
Ik zou even bij Der_Mann checken of WCH wel zo'n dikke piemel heeft hoor. Anders gewoon Zeer contacteren. Die weet dat vast.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoop dat WCH je hele rectum uit elkaar trekt
Niet zo homofoob doen Niels.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zou even bij Der_Mann checken of WCH wel zo'n dikke piemel heeft hoor. Anders gewoon Zeer contacteren. Die weet dat vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |