Op de magrebijnen na een goede internationale stad.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:51 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Dat is een open riool. Geen stad
quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen dank he, heb ik gisteren weer mijn loonbelasting voor overgemaakt.
Wil je normaal doen tegen Braddiequote:
Berkel niet kennenquote:
Uit Berkel-Enschot komenquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
Wil je normaal doen tegen Braddie
[..]
Berkel niet kennen
Eerder Jupiler in jouw geval.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:10 schreef Kurovski het volgende:
In ieder geval is Jupiter goed zichtbaar in de vroege ochtend. Venus vlak na Zonsonder in het zuiden over een uur. Mars er achteraan.
en Uranus?quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:10 schreef Kurovski het volgende:
In ieder geval is Jupiter goed zichtbaar in de vroege ochtend. Venus vlak na Zonsonder in het zuiden over een uur. Mars er achteraan.
Ik was geluksgetal 13.quote:
quote:
Voordat het 8-uur journaal begint al niet meer denk ikquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]Die ziet hij steeds minder helder naarmate het ochtend begint te worden hoor.
1 keer gespot met het blote oog. Je zult echt moeten weten waar je dient te kijken om die te spotten. Condities moeten goed zijn.quote:
Stoer man. Ouwehoeren over iemand die er niet is. Ben jij 12 ofzo?quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
1 keer gespot met het blote oog. Je zult echt moeten weten waar je dient te kijken om die te spotten. Condities moeten goed zijn.
Anyway. Hou jij je nou maar bij roeren in Der_Manns' anus en niet zachtjes. Doe je tenminste nog iemand een plezier.
Ik ben in dubio of ik deze post moet rapporteren.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
1 keer gespot met het blote oog. Je zult echt moeten weten waar je dient te kijken om die te spotten. Condities moeten goed zijn.
Anyway. Hou jij je nou maar bij roeren in Der_Manns' anus en niet zachtjes. Doe je tenminste nog iemand een plezier.
Legitiem dubio-gevoelquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:22 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik ben in dubio of ik deze post moet rapporteren.
Omdat je een fag bent. En nu?quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:22 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik ben in dubio of ik deze post moet rapporteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |