Ash is een ander verhaalquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:35 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
waarom TR je hem niet? hij is ook een kloon
Crip-streken dit
Zo is dat.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik beschuldig niemand. Voorts is homofilie geaccepteerd in Nederland. Pedofilie vind ik afkeurenswaardig en onze wetten alhier zijn het daarmee eens.
Er bestaan ook nog wetten om mensen aan te pakken die na herhaaldelijk vragen daarmee te stoppen aan te klagen voor smaad.
Die wetten ga ik niet hanteren vooralsnog. Ik laat het aan de leiding van FOK! over.
nou nou ik zit te rillen van angst.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik beschuldig niemand. Voorts is homofilie geaccepteerd in Nederland. Pedofilie vind ik afkeurenswaardig en onze wetten alhier zijn het daarmee eens.
Er bestaan ook nog wetten om mensen aan te pakken die na herhaaldelijk vragen daarmee te stoppen aan te klagen voor smaad.
Die wetten ga ik niet hanteren vooralsnog. Ik laat het aan de leiding van FOK! over.
wat een vent is dat ook hequote:Op dinsdag 27 december 2016 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toen ik hem daarna een vraag zag stellen wist ik genoeg
Hard gelachenquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Voor de Kerst eigenlijk. Had al een pic gepost. Ben begonnen het zaakje af te breken. Kerst is voorbij.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heb je nog legocreaties gemaakt met kerst?
jup, ashquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:36 schreef LA_niner het volgende:
[..]
wut baffe is geen rimme transgender.
Beste stad van Nederland.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh woow serieus? Helemaal niet gelezen man![]()
maar ja kan ik geen nee tegen zeggenwaar zit je?
quote:en wie ben je? Ash he, ja he?
quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:36 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Wel mee eens. Het werkt ook wel want als de ene account geen aandacht meer krijgt dan komt het met een nieuwe.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelijk op ignorelist gezet, weg met Ash
Of hij gaat zich richten op posten van kwaliteit in plaats van alleen maar praten over baffen, transgenders of geldpics posten. Betreurenswaardigquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel mee eens. Het werkt ook wel want als de ene account geen aandacht meer krijgt dan komt het met een nieuwe.
Vergeet de willekeurige vragen over willekeurige onderwerpen niet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of hij gaat zich richten op posten van kwaliteit in plaats van alleen maar praten over baffen, transgenders of geldpics posten. Betreurenswaardig
maar heb je breaking bad al gezien?quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of hij gaat zich richten op posten van kwaliteit in plaats van alleen maar praten over baffen, transgenders of geldpics posten. Betreurenswaardig
Wist niet dat je in eindje zatquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:39 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Beste stad van Nederland.
[..]
[..]
Ja, weet je nog die aflevering toen Walt Jr. zei 'Hee lul' ja toen lag ik dubbel jeetje. Wat een goede aflevering was datquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
maar heb je breaking bad al gezien?
Ik vind jou maar niksquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:44 schreef NoelGallagher het volgende:
maar ff zonder dollen, vind ash echt geweldig
Ben voor de duidelijkheid geen kloon, dacht dat onderstaande post wel genoeg zei.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:35 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
waarom TR je hem niet? hij is ook een kloon
Crip-streken dit
quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:36 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Amsterdam.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wist niet dat je in eindje zat
popiejopiequote:Op dinsdag 27 december 2016 15:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Al 10 likes op mijn reactie op een dag uit het leven van bradster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |