Een afgrondquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Als het hard gaat waaien en je hebt een giga boom in je tuin staan, met welke grond in je tuin moet jij je meer zorgen maken?
a) zand
b) klei
c)veen
d) ik heb alles geasfalteerd.
quote:
zo lang, marianquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik moest Jose Hoebee googlen en nu heb ik er spijt van dat ik dat heb gedaan.
Mijn buurvrouw heeft al korte metten gemaakt met mijn giga boom. Los daarvan maak ik me altijd zorgen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Als het hard gaat waaien en je hebt een giga boom in je tuin staan, met welke grond in je tuin moet jij je meer zorgen maken?
a) zand
b) klei
c)veen
d) ik heb alles geasfalteerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My friends all drive horses
quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:14 schreef PippenScottie het volgende:
Over recruiters gesproken. Weer een uitnodiging, ze worden steeds droeviger...Recruiters die je nick gebruiken, dat is wel stom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Over recruiters gesproken. Weer een uitnodiging, ze worden steeds droeviger...Ligt er soms een beetje uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ik niet willen werken, rare lui.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Over recruiters gesproken. Weer een uitnodiging, ze worden steeds droeviger...Supercool. Ik wist niet dat er nog mensen zijn die dat soort termen bezigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Dat vond ik dan wel weer knap. En een beetje eng.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Recruiters die je nick gebruiken, dat is wel stom.
Niet zo heel veelquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:15 schreef zorro28 het volgende:
Deze ken ik helemaal nietMJ heeft ook veel betere.
Ik zoek nog mensen voor mijn bedrijf.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat vond ik dan wel weer knap. En een beetje eng.
Wie van jullie maricones was het?
Off The Wall is mijn favoriete MJ-albumquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:15 schreef zorro28 het volgende:
Deze ken ik helemaal nietMJ heeft ook veel betere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |