quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:26 schreef Martinello het volgende:
Het origineel van de Pet Shop Boys vind ik mooier.
ik probeer al de hele dag iets nuttigs te doen, maar faal jammerlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:31 schreef D. het volgende:
Ik wacht nog even op 'mijn' nummer, en dan toch maar even iets nuttigs doen
Wat versta je onder nuttigquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:31 schreef livelink het volgende:
[..]
ik probeer al de hele dag iets nuttigs te doen, maar faal jammerlijk.
Gelukkig komen ze over een uurtje weer voorbij.quote:
de top 2000 luisteren is best nuttigquote:
Konijnenhok schoonmaken, boodschappen doen, was doen, stofzuigen enz. enz.quote:
Uitgenuttigd nu?quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb de hele ochtend nuttig gedaan.
oortjes in en gaan!quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Konijnenhok schoonmaken, boodschappen doen, was doen, stofzuigen enz. enz.
Vervelende dingen dus.
Stofzuigen doe je maar in januariquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Konijnenhok schoonmaken, boodschappen doen, was doen, stofzuigen enz. enz.
Vervelende dingen dus.
Ik zie de toegevoegde waarde van dit nummer niet zoquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:33 schreef Ferdo het volgende:
Wel weer voor het eerst sinds '11 buiten de top 1000.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal ik zo nog effe naar pijlen gooien kijken of niet?
vwb werk wel. Nu andere nuttige dingen doen. Bijv. nieuw id-bewijs voor Lennon aanvragen en met peaceman naar de opticien.quote:
Oja, dat komt ook nogquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal ik zo nog effe naar pijlen gooien kijken of niet?
Lekker toch. Ik vind dit gedeelte juist het beste.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:33 schreef Berkery het volgende:
Mijn hemel, er komt geen eind aan dit nummer
Twee schermpjes kan prima, ouwe reus.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Het is vast ernstig als ie niet zelf meer kan gaanquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
... en met peaceman naar de opticien.
Ik weet dat jij bent opgegroeid met de dartpijl, maar ieder mens die nog bij z'n gezonde verstand is kijkt niet naar die gênante vertoning.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twee schermpjes kan prima, ouwe reus.
Kunnen jullie nu gewoon bij de gemeente terecht? Die van ons is volgens mij gesloten in deze periode. En anders ook alleen maar 's ochtends open.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
vwb werk wel. Nu andere nuttige dingen doen. Bijv. nieuw id-bewijs voor Lennon aanvragen en met peaceman naar de opticien.
Ik moet mee voor het uitzoeken van een bril. Ik moet er tegenaan kijken hè?quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:35 schreef D. het volgende:
[..]
Het is vast ernstig als ie niet zelf meer kan gaan
denk dat ik effe een streampje aanzwengel ja. Zo effe kijken of er in DRT in het topic eentje staatquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twee schermpjes kan prima, ouwe reus.
Geen woordgrap?quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
denk dat ik effe een streampje aanzwengel ja. Zo effe kijken of er in DRT in het topic eentje staat
JT
Nee alleen op afspraak. Die had ik al eerder gemaakt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Kunnen jullie nu gewoon bij de gemeente terecht? Die van ons is volgens mij gesloten in deze periode. En anders ook alleen maar 's ochtends open.
Ik ben er net nog geweest, alleen gisteren geslotenquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Kunnen jullie nu gewoon bij de gemeente terecht? Die van ons is volgens mij gesloten in deze periode. En anders ook alleen maar 's ochtends open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |