quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Op 450 liep hij lekker te blunderen iig
nee hardziendquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
godtievus zijn jullie doof ofzo
Is dit een quote van niels ofzo?quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:03 schreef xcachet het volgende:
Kwamen net drie kinderen hele rit bij mij zitten om de hond te aaien. Gingen ze me uitzwaaien op het perron waar ze uitstapten. Zo lief.
hey mede toekomstig eiland bewoonsterquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:02 schreef xcachet het volgende:
Iedereen die niet op de Veluwe woont:
nee want dan was er nog een heel relaas achter gekomen hoe hij de telefoonnummers had gescoortquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is dit een quote van niels ofzo?
Arnhemquote:
Hond is wel dé perfecte kinderlokker. Maar ik ben niet zo'n snoeimes dat ik Niels zijn posts bewaar en herhaal.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is dit een quote van niels ofzo?
en over zijn voorliefde voor turnenquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:04 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
nee want dan was er nog een heel relaas achter gekomen hoe hij de telefoonnummers had gescoort
Ahh de enige stad van Nederland met een nog lelijker en mislukt station dan Tilburg.quote:
ahahah jij hebt geen smaakquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:08 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ahh de enige stad van Nederland met een nog lelijker en mislukt station dan Tilburg.
wou jij zeggen dat dat station in Arnhem er normaal uit ziet?quote:
gewoon doorduwenquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:16 schreef KomVissen het volgende:
Wanneer je teveel eten maakt en de helft niet op krijgt..
nodig mij eens uit om alle mooie plekjes van Arnhem te laten zienquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:19 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
nodig mij eens uit om alle mooie plekjes van Arnhem te laten zien
wat doe ik?quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:29 schreef Kurovski het volgende:
Doe's niet Pen. Ik heb geen zin om te TRen vandaag.
je moest eens weten wat ik allemaal met Noel uitspookquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:28 schreef xcachet het volgende:
[..]je hebt een vriendin man, ouwe hosselaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |