Mjah diegene die al twee jaar dicht was wel ja. In de oude Engel valt het tot op heden nog redelijk mee. Maar dat zal niet lang meer duren.quote:Op vrijdag 30 december 2016 07:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
't Vaatje kan ook zo vies hard meuren.
liefdeeeequote:Op vrijdag 30 december 2016 14:01 schreef Kaas- het volgende:
Ben onderweg naar Grunn. Woon er dan wellicht niet meer, maar houd wel enorm van die stad.
in bed.quote:Op zaterdag 31 december 2016 12:00 schreef Opsonisatie het volgende:
En waar is iedereen vanavond te vinden?
Energieweg.quote:Op zaterdag 31 december 2016 12:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Jup.quote:Op zaterdag 31 december 2016 12:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pillen aan het poppen bij apotheek Hoendiep?
Thuisquote:Op zaterdag 31 december 2016 12:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Stadquote:Op zaterdag 31 december 2016 12:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Gewoon thuis.quote:Op zaterdag 31 december 2016 12:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Paradigm NYEquote:
Jawel. Heb er zes bij me en geef er twee weg, dus houd denk ik wel twee over voor een andere keer.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:26 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Cool, hou je nog wat over?
Breng maar meequote:Op zaterdag 31 december 2016 14:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Paradigm NYE
[..]
Jawel. Heb er zes bij me en geef er twee weg, dus houd denk ik wel twee over voor een andere keer.
Is paradigm niet nog op de oude locatie?quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Paradigm NYE
[..]
Jawel. Heb er zes bij me en geef er twee weg, dus houd denk ik wel twee over voor een andere keer.
Morgenmiddag wel weer. Maar tot morgenmiddag is het in die Suikerfabriek.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Is paradigm niet nog op de oude locatie?
Ik houd ze voor mezelf, of eventueel voor een vriend op het feest die tekort blijkt te hebben.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:41 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Breng maar mee naar mij, bedoel ik
O nicequote:Op zaterdag 31 december 2016 14:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Morgenmiddag wel weer. Maar tot morgenmiddag is het in die Suikerfabriek.
Vette locatie ja, alleen vind ik het nu al kut dat je buiten moet pissen. Alles zit in een kluisje, dus dat wordt telkens midden in de nacht in je shirtje naar buiten.quote:
Dat kan ook!quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik houd ze voor mezelf, of eventueel voor een vriend op het feest die tekort blijkt te hebben.
Is dat zo vervelend dan?quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vette locatie ja, alleen vind ik het nu al kut dat je buiten moet pissen. Alles zit in een kluisje, dus dat wordt telkens midden in de nacht in je shirtje naar buiten.
Wat heb je daar van nodig dan?quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vette locatie ja, alleen vind ik het nu al kut dat je buiten moet pissen. Alles zit in een kluisje, dus dat wordt telkens midden in de nacht in je shirtje naar buiten.
Ben benieuwd hoezeer jij het naar je zin hebt met een t-shirtje als het 3 graden is.quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:07 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Winterjas is voor pussies
En in die kou is het ook niet leuk om te spieken.quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Je pisstraal wordt dan helemaal van ijs, snap je
Spieken naar dicks?quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En in die kou is het ook niet leuk om te spieken.
niet in Groningenquote:Op zaterdag 31 december 2016 12:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Weinig van te zien op zulke feestenquote:
Ik heb er geen last van in ieder gevalquote:Op zaterdag 31 december 2016 15:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoezeer jij het naar je zin hebt met een t-shirtje als het 3 graden is.
Ik heb zo het vermoeden dat wij elkaar de hand schudden vanavond!quote:Op zaterdag 31 december 2016 20:00 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van in ieder geval
Foeiquote:Op zaterdag 31 december 2016 16:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En in die kou is het ook niet leuk om te spieken.
Waarom?quote:Op zaterdag 31 december 2016 20:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat wij elkaar de hand schudden vanavond!
Buffel.quote:Op zaterdag 31 december 2016 20:00 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van in ieder geval
Groningen natuurlijk, lekker compact en leuk.quote:Op zondag 1 januari 2017 15:46 schreef wielrennerdt het volgende:
Zijn er hier ook Groningers die in Rotterdam gewoond of gestudeerd hebben?
Ik twijfel namelijk om in Rotterdam of Groningen te gaan studeren. Wat is een leukere studentenstad?
Qua studentenstad wint Groningen veruit alle verkiezingen.quote:Op zondag 1 januari 2017 15:46 schreef wielrennerdt het volgende:
Zijn er hier ook Groningers die in Rotterdam gewoond of gestudeerd hebben?
Ik twijfel namelijk om in Rotterdam of Groningen te gaan studeren. Wat is een leukere studentenstad?
Studentensteden met sfeer zijn over het algemeen: Groningen, Nijmegen, Maastricht, en in mindere mate Leiden, Tilburg en Utrechtquote:Op zondag 1 januari 2017 15:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Groningen natuurlijk, lekker compact en leuk.
Wat is er zo mooi aan Rotterdam?quote:Op zondag 1 januari 2017 17:17 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben geboren in Groningen en woonde daar t/m de gehele middelbare school, maar woon en studeer nu in Rotterdam. Stel al uw vragen.
Op welke zat je dan?quote:Op zondag 1 januari 2017 17:17 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben geboren in Groningen en woonde daar t/m de gehele middelbare school, maar woon en studeer nu in Rotterdam. Stel al uw vragen.
Rotterdam? Van de mooiste stad van Nederland naar de lelijkste? Waarom?!quote:Op zondag 1 januari 2017 17:17 schreef Kaas- het volgende:
Van de een na mooiste naar de mooiste.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 11:37 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Rotterdam? Van de mooiste stad van Nederland naar de lelijkste? Waarom?!
Jij vindt Rotterdam daadwerkelijk mooi?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Van de een na mooiste naar de mooiste.
De kornuiten, the Blokesquote:Op zondag 1 januari 2017 21:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Mensen kinders, spijt mij dat ik dit volgens mij voor de tweede keer vraag () maar waar kan ik samen met een vriendin lekker uit eten voor een vriendelijk prijsje (hoeft ook weer niet ghettogoedkoop)
Geen uurwerker of pastafabriek pls.
Ja, enorm zelfs. Ik houd echt van die stad. Maar de vrager heeft niet eens meer gereageerd hier, dus ik ga niet m'n best doen op een informatief verhaal.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:31 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Jij vindt Rotterdam daadwerkelijk mooi?nouja ieder z'n ding.
Nee zou ik ook niet doenquote:Op woensdag 4 januari 2017 12:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, enorm zelfs. Ik houd echt van die stad. Maar de vrager heeft niet eens meer gereageerd hier, dus ik ga niet m'n best doen op een informatief verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |