quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:07 schreef BillDauterive het volgende:
Dank je wel Oscar, nu heb ik zin in chocolademelk
* OscarMopperkont kent het nummer niet... en wil dat graag zo houdenquote:Op dinsdag 27 december 2016 02:09 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ken de tekst nog uit mijn hoofd. Ik ben vast weer de enige hier die zich niet ergert aan dit liedje
Er komt altijd weer iets moois.quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Straks nog Michel Sardou en John Denver... blijf ik daar nog voor op? Of ga ik toch verstandig doen?
17 jaar te veelquote:Op dinsdag 27 december 2016 02:11 schreef Martinello het volgende:
Ook alweer 17 jaar oud dit nummer...
Jeugdsentiment voor me. Uit de tijd van de verzamelcd's met de top liedjes van dat jaar. Dit stond tussen twee goede liedjes in, dus luisterde ik dit lied automatisch mee en vond ik het steeds leukerquote:Op dinsdag 27 december 2016 02:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont kent het nummer niet... en wil dat graag zo houden
Het is maar een kwartiertje, toch?quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Straks nog Michel Sardou en John Denver... blijf ik daar nog voor op? Of ga ik toch verstandig doen?
Zelfs nummers uit dit jaar maken kans op een plek in de lijst, dus veel zou het niet uithalen.quote:
Ik bedoelde meer dat het nooit geschreven had moeten wordenquote:Op dinsdag 27 december 2016 02:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zelfs nummers uit dit jaar maken kans op een plek in de lijst, dus veel zou het niet uithalen.
Ik vind het zo slecht nog niet trouwens.
Ja Keane is wel ok. Gelukkig staat Bedshaped er ook in.quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:13 schreef Martinello het volgende:
De melancholische nummers van Keane kunnen mij zeer bekoren.
Ik heb gestemd op Everybody's Changing maar het duurt nog even voordat die voorbijkomt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja Keane is wel ok. Gelukkig staat Bedshaped er ook in.
Straks even los met John Denverquote:Op dinsdag 27 december 2016 02:21 schreef asco het volgende:
Wat een blok langzaam hebben ze hier toch bij elkaar gestopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |