Jaaaaaaaaaaaaquote:
Hier kan ik mij in vindenquote:Op maandag 26 december 2016 23:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Africa, Rosanna en Pamela kan ik niet meer horen. Maar deze is wel mooi
Hoorde laatst trouwens op n housefeestje Africa als slotplaat. Nooit zo mad weggelopen na een mooi feestjequote:Op maandag 26 december 2016 23:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Africa, Rosanna en Pamela kan ik niet meer horen. Maar deze is wel mooi
Bostoforquote:Op maandag 26 december 2016 23:37 schreef PippenScottie het volgende:
Toto is ook gekortwiekt dit jaar toch?
Straks moeten Toto, Boston en Foreigner echt gaan fuseren om nog tot een volledige bezetting te komen.
Tostoner?
Dat is samen met Atlas de enige van sinds 2009 die ik wel waardeer.quote:Op maandag 26 december 2016 23:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Hierna best een degelijke Coldplay. Maar hij is niet zo fijn als die van kwart voor 2 vannacht. Charlie Brown
Slapen kan in januari ook.quote:Op maandag 26 december 2016 23:38 schreef Szura het volgende:
Ik moet die uren niet meer vooruit kijken, zo ga ik nooit slapen
Dit is herkenbaar..gelukkig morgen vrijquote:Op maandag 26 december 2016 23:38 schreef Szura het volgende:
Nee, zelfde zeven als vorig jaar.quote:Op maandag 26 december 2016 23:37 schreef PippenScottie het volgende:
Toto is ook gekortwiekt dit jaar toch?
Straks moeten Toto, Boston en Foreigner echt gaan fuseren om nog tot een volledige bezetting te komen.
Tostoner?
Deze?quote:Op maandag 26 december 2016 23:38 schreef Bugno het volgende:
[..]
Hoorde laatst trouwens op n housefeestje Africa als slotplaat. Nooit zo mad weggelopen na een mooi feestje
Waarom denk je dat ik lijstloos luister.quote:Op maandag 26 december 2016 23:38 schreef Szura het volgende:
Ik vind Rubbel Soul in de breedte dus beter. Maar als ik die prachtige Revolvers hoor ga ik toch wel twijfelen.quote:Op maandag 26 december 2016 23:38 schreef Cee het volgende:
Ik denk Rubber Soul, Mexi. Maar ik zou ze allebei nog een keer back to back willen horen om mijn definitieve keuze te maken.
Nee, die van Totoquote:
Atlas vind ik juist matig. Hurts Like Heaven is wel vet, en van Ghost Stories luister ik Midnight en O nog wel regelmatig.quote:Op maandag 26 december 2016 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is samen met Atlas de enige van sinds 2009 die ik wel waardeer.
t is nog geen Kensingtonquote:Op maandag 26 december 2016 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is wel gewoon oke. Jammer van die rare galm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |