Dat is geen reden om geen cadeaus meer te geven.quote:Op maandag 26 december 2016 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En dan ook graag de VW-bus van Lego.
Wij doen trouwens niet meer aan Sinterklaas. Sinds afgelopen Sinterklaas wordt er hier in huis niet meer geloofd in deze man.
Ach man, Oscar verdient nu 430k per week in China...quote:Op maandag 26 december 2016 23:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
Deze is zo prachtig
Alleen wel een keer waarheid geweest voor Oscar
Ik mag hopen dat ik iets ouder word, vriend.quote:Op maandag 26 december 2016 23:34 schreef Bugno het volgende:
Nog 'n jaar of 10, dan zijn de stemmers voor de Beatles wel dood.
Van mij mag Rellende_Rotscholier nog best wat langer leven hoor.quote:Op maandag 26 december 2016 23:34 schreef Bugno het volgende:
Oef.... lastigequote:Op maandag 26 december 2016 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste Beatleplaat, Revolver of Rubber Soul?
Rubber Soul uiteraard.quote:Op maandag 26 december 2016 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat ik nog iets langer leef.quote:Op maandag 26 december 2016 23:34 schreef Bugno het volgende:
Nou Lennon heeft nog lang echt geloofd hoor.quote:Op maandag 26 december 2016 23:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is geen reden om geen cadeaus meer te geven.
Bovendien, kinderen snappen vanaf een jaar of 4 donders goed hoe het zit, maar spreken onderling af net te doen alsof ze nog geloven zodat ze nog cadeautjes krijgen.
Denk Abbey Road of White Albumquote:Op maandag 26 december 2016 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
quote:Op maandag 26 december 2016 23:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik iets ouder word, vriend.
Mooi ditquote:Op maandag 26 december 2016 23:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van mij mag Rellende_Rotscholier nog best wat langer leven hoor.
Sympathiek.quote:Op maandag 26 december 2016 23:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van mij mag Rellende_Rotscholier nog best wat langer leven hoor.
Ja, ook zo'n sip nummer voor ondergetekendequote:Op maandag 26 december 2016 23:35 schreef Mani89 het volgende:
As soon as forever is through, i'll be over you.
Heb alleen nog IJndejaars van 't IJ staan, maar die is 9%. Dus nu G&Tquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |