De drummende anorexiapatiente.quote:
Hoe heet die bazentrack met Method ook alweer? Die is echt steen-, steengoedquote:Op maandag 26 december 2016 23:12 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk volgend jaar Nookie en Break Stuff in de Top 2000.
Dat is een Oh-jaatjequote:Op maandag 26 december 2016 23:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hawkeye, BJ en hoe heette dat vriendje ook alweer van Hot Lips?
Lekker 5 minuten outro weer zoquote:
N2gether now, ofzoiets.quote:Op maandag 26 december 2016 23:12 schreef Bugno het volgende:
[..]
Hoe heet die bazentrack met Method ook alweer? Die is echt steen-, steengoed
Jaa, ga ik zo opzoeken, was echt heerlijk. Method verdient soberso een plekje, al was t maar met Break ups 2 make ups met 'd Angeloquote:
Bruno Mars is juist geen vervelende popartiest. Eén van de betere imo. Niet dat ik 'm zelf vaak op zet.quote:Op maandag 26 december 2016 23:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit is naar de maatstaven van Bruno Mars nog semi-luisterbaar.
Vrienden van me hadden in hun band ook een zingende drummer. Vitesse zo meteen ook met Rosalynequote:
Doe maar gewoon met deze.quote:Op maandag 26 december 2016 23:14 schreef Bugno het volgende:
[..]
Jaa, ga ik zo opzoeken, was echt heerlijk. Method verdient soberso een plekje, al was t maar met Break ups 2 make ups met 'd Angelo
Vanmiddag sloot hij 2x het uur af.quote:Op maandag 26 december 2016 23:14 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb driekwart top 2000 tot nu toe gemist, maar volgens mij is dit al de derde Bruno Mars die ik hoor.
Alle groten ontvallen ons, we zullen het maar moeten doen met artiesten zoals hij. Het is niet anders. Het is beter dan niets he. Ik zou best naar zijn concert willen, moet ik toegeven.quote:
Zo snel mogelijk in Maddam Tussaud graag.quote:Op maandag 26 december 2016 23:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Bruno Mars is juist geen vervelende popartiest. Eén van de betere imo. Niet dat ik 'm zelf vaak op zet.
Ik vind Grenade echt zo'n zeiknummer.quote:Op maandag 26 december 2016 23:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Bruno Mars is juist geen vervelende popartiest. Eén van de betere imo. Niet dat ik 'm zelf vaak op zet.
Nou nou, er zijn wel nog genoeg andere alternatieven toch?quote:Op maandag 26 december 2016 23:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Alle groten ontvallen ons, we zullen het maar moeten doen met artiesten zoals hij. Het is niet anders. Het is beter dan niets he. Ik zou best naar zijn concert willen, moet ik toegeven.
24K Magic is dan weer gewoon pure fun.quote:Op maandag 26 december 2016 23:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind Grenade echt zo'n zeiknummer.
Klopt. Ik heb hem ook 3x gehoord tot nu toe.quote:Op maandag 26 december 2016 23:14 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb driekwart top 2000 tot nu toe gemist, maar volgens mij is dit al de derde Bruno Mars die ik hoor.
Ja, dat wel.quote:Op maandag 26 december 2016 23:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind Grenade echt zo'n zeiknummer.
Dat is hetzelfde als jou wegstoppen in vbl.quote:Op maandag 26 december 2016 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom stoppen ze Bruno Mars niet weg op Sky Radio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |