Briljant nummer inderdaad. Bij Sylvia heb ik een voorkeur voor haar moeder.quote:Op maandag 26 december 2016 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Easy Lover JAAAAAAAAAAAA
Mooi dat ik dan al lig te slapen als ik het zo leesquote:Op maandag 26 december 2016 22:58 schreef DecoAoreste het volgende:
Tussen 2 en 3 vannacht is wel een botergeil uurtje trouwens. Hart Van Mijn Gevoel, Les Lacs De Connemara, FOTY - Hero en als klap op de vuurpijl Twenty One Pilots met Heathens. Dat wordt laat slapen dus.
Hele week vakantie though, dus geen probleem.
Oh jammer dat Les Lacs zonder publiek wordt.quote:Op maandag 26 december 2016 22:58 schreef DecoAoreste het volgende:
Tussen 2 en 3 vannacht is wel een botergeil uurtje trouwens. Hart Van Mijn Gevoel, Les Lacs De Connemara, FOTY - Hero en als klap op de vuurpijl Twenty One Pilots met Heathens. Dat wordt laat slapen dus.
Hele week vakantie though, dus geen probleem.
Is nog wel publiek. 3 uur sluit cafe.quote:Op maandag 26 december 2016 22:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh jammer dat Les Lacs zonder publiek wordt.
quote:Op maandag 26 december 2016 22:59 schreef Nizno het volgende:
Heren en dames ik ga boven nog even luisteren zonder internet.
Welterusten alvast!
Slaap lekkerquote:Op maandag 26 december 2016 22:59 schreef Nizno het volgende:
Welterusten alvast!
Welterustenquote:Op maandag 26 december 2016 22:59 schreef Nizno het volgende:
Welterusten alvast!
echt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op maandag 26 december 2016 22:59 schreef Nizno het volgende:
Welterusten alvast!
trustenquote:Op maandag 26 december 2016 22:59 schreef Nizno het volgende:
Welterusten alvast!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |