Ik ben ook DS. Mijn echte initialen zijn dat tenminste en gebruik ik op het werk.quote:Op maandag 26 december 2016 22:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
DS is op zich wel leuk ja (en dan heb ik het niet over mezelf)
Chocolade, goed ideequote:Op maandag 26 december 2016 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb choco scrabble gegeten met 20 sjokolaatjes
Jeugdsentimentvakantieplaatjesquote:Op maandag 26 december 2016 22:19 schreef D. het volgende:
Misschien weer eens een cd'tje in de auto gooien van DS
Ik ben best wel fan van Dire Straits maar die nummers zijn inderdaad niet om aan te horen.quote:Op maandag 26 december 2016 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze van de Dire Straits is in ieder geval niet zo zaaddodend al bijvoorbeeld Romeo & Juliet of Calling Elvis
Geen USB?quote:Op maandag 26 december 2016 22:19 schreef D. het volgende:
Misschien weer eens een cd'tje in de auto gooien van DS
Romeo & Juliet is prachtig joh, barbaar.quote:Op maandag 26 december 2016 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze van de Dire Straits is in ieder geval niet zo zaaddodend al bijvoorbeeld Romeo & Juliet of Calling Elvis
niets mis met Romeo and Julietquote:Op maandag 26 december 2016 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben best wel fan van Dire Straits maar die nummers zijn inderdaad niet om aan te horen.
ja ik heb mn momentenquote:
R&J is het beste dat ze hebben gemaakt man, dwaasquote:Op maandag 26 december 2016 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben best wel fan van Dire Straits maar die nummers zijn inderdaad niet om aan te horen.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op maandag 26 december 2016 22:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Romeo & Juliet is prachtig joh, barbaar.
Nee sorry, ik moet daar een beetje van overgeven.quote:Op maandag 26 december 2016 22:20 schreef Bugno het volgende:
[..]
R&J is het beste dat ze hebben gemaakt man, dwaas
Dat is natuurlijk Telegraph Road.quote:Op maandag 26 december 2016 22:20 schreef Bugno het volgende:
[..]
en dan weer doorslikken als een echte vent natuurlijkquote:Op maandag 26 december 2016 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee sorry, ik moet daar een beetje van overgeven.
Je trapt er weer in, Bug.quote:Op maandag 26 december 2016 22:20 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ze jou eens overgeven. Aan een ander forum bijvoorbeeldquote:Op maandag 26 december 2016 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee sorry, ik moet daar een beetje van overgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |