Wow, ik wist niet dat het zo erg was.quote:
wordt het na een keer of 23 niet wat saai zo weinig variatie?quote:
Werken. Wekker om 5 uur.quote:Op maandag 26 december 2016 21:40 schreef D. het volgende:
De meeste mensen morgen nog vrij, of 'werken'?
nou moet ik morgen naar de opticien!quote:Op maandag 26 december 2016 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry, ik had je moeten waarschuwen.
Nee hoor, 230x is ook primaquote:Op maandag 26 december 2016 21:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
wordt het na een keer of 23 niet wat saai zo weinig variatie?
eindelijk maar toch?quote:Op maandag 26 december 2016 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou moet ik morgen naar de opticien!
Zeker.quote:Op maandag 26 december 2016 21:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat moet wel een hele goede band zijn. Als zoveel mensen hun muziek mooi vinden.
Gelukkig had je die afspraak al staan...quote:Op maandag 26 december 2016 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou moet ik morgen naar de opticien!
Mensen die s'avonds schrijvenquote:Op maandag 26 december 2016 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben vrij, maar zal wel 1 van de weinigen zijn. 3e kerstdag is wel standaard zo'n beetje de rustigste dag overdag, maar s'avonds gaat het dan ineens nog veel harder los.
Deze is leuk van MJ
ik snap niet zo goed dat het allemaal andere titels zijn..quote:Op maandag 26 december 2016 21:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat moet wel een hele goede band zijn. Als zoveel mensen hun muziek mooi vinden.
ik ben er gedeeltelijk. wel vrij, maar 's middags moet ik ff weg.quote:Op maandag 26 december 2016 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben vrij, maar zal wel 1 van de weinigen zijn. 3e kerstdag is wel standaard zo'n beetje de rustigste dag overdag, maar s'avonds gaat het dan ineens nog veel harder los.
Deze is leuk van MJ
Je gaat lekker met je banaanvragen vandaagquote:Op maandag 26 december 2016 21:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mensen die s'avonds schrijvenBan graag.
die krijgt ie vanzelfquote:Op maandag 26 december 2016 21:44 schreef Bugno het volgende:
[..]
Je gaat lekker met je banaanvragen vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |