Hitler was dan ook een enthousiaste verteller. Ik snap het wel.quote:Op maandag 26 december 2016 20:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog liever naar een voorleessessie van Mein Kampf zou gaan dan een CD van Kane luisteren.
Wat als de zanger van Kane voorleest?quote:Op maandag 26 december 2016 20:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog liever naar een voorleessessie van Mein Kampf zou gaan dan een CD van Kane luisteren.
ga ze maar eens live zien. dan verander je wel van mening.quote:Op maandag 26 december 2016 20:44 schreef Mystikvm het volgende:
Arcade Fire is een band waar al mijn OOR-lezende vrienden helemaal wild van zijn, maar ik vind het maar gewoontjes. Niet slecht, maar ook niet hemelbestormend goed.
Touchéquote:Op maandag 26 december 2016 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat als de zanger van Kane voorleest?
Een grote chaosquote:Op maandag 26 december 2016 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
Live zijn ze echt overweldigend goed. Net als Radiohead.![]()
ik vind het minder dan gewoontjes, ik vind het maar marginaal beter te handelen dan het vorige nummerquote:Op maandag 26 december 2016 20:44 schreef Mystikvm het volgende:
Arcade Fire is een band waar al mijn OOR-lezende vrienden helemaal wild van zijn, maar ik vind het maar gewoontjes. Niet slecht, maar ook niet hemelbestormend goed.
Zak in elkaar joh.quote:Op maandag 26 december 2016 20:45 schreef Mani89 het volgende:
Nou ik hoop voor Arcade Fire dat hun leadzanger volgend jaar dood gaat anders dondert dit nummer volgend jaar alweer uit de lijst.
Nee maar zonder dollen. Dit is niks.quote:Op maandag 26 december 2016 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zie Mani zijn best doen om te trollen_
En ook gewoon goed zingen.quote:Op maandag 26 december 2016 20:46 schreef Bugno het volgende:
[..]
Een grote chaosRammen op flessen met drie man
Toch n beetje mad geworden hier..jammer, je had m nog zo in de smiezenquote:
Het is wel een stressvol lied maar straalt wel duidelijk meer muzikale kwaliteit uit natuurlijkquote:Op maandag 26 december 2016 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vind het minder dan gewoontjes, ik vind het maar marginaal beter te handelen dan het vorige nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |