Dat doet deze enorme idioot steeds. Die man moet op staande voet ontslagen worden.quote:
Ik hoor het hooguit eens per jaar.quote:Op maandag 26 december 2016 20:48 schreef peaceman het volgende:
dit nummer ben ik wel een beetje zat
Bij sommige DJ's zou ik een hele rol met Top 2000 lijsten zo rectaal naar binnen willen duwen.. jezus wat een sneuneuzenquote:Op maandag 26 december 2016 20:48 schreef peaceman het volgende:
wel jammer dat ie het einde verkloot met zijn gepraat
Gemist. Weer lopen slachten?quote:Op maandag 26 december 2016 20:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Conte is trouwens echt een baas met ChelseaGun ze zowaar de titel nog.
Alleen ontslagen worden?quote:Op maandag 26 december 2016 20:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat doet deze enorme idioot steeds. Die man moet op staande voet ontslagen worden.
Ik hoop dat ze vullingen heeft.quote:Op maandag 26 december 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
''M'n kunstgebit zit vast in de magnetron''
- Zoë.
Wat een geweldige SMS-lijn.
lekker belangrijk of een nummer in de lijst moet staan.quote:Op maandag 26 december 2016 20:45 schreef Mani89 het volgende:
Nou ik hoop voor Arcade Fire dat hun leadzanger volgend jaar dood gaat anders dondert dit nummer volgend jaar alweer uit de lijst.
SOWquote:Op maandag 26 december 2016 20:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bij sommige DJ's zou ik een hele rol met Top 2000 lijsten zo rectaal naar binnen willen duwen.. jezus wat een sneuneuzen
als het nog wat toevoegde oke...maar het is meestal slap geouwehoer. Stenders vertelt meestal nog wat leuks over het nummerquote:Op maandag 26 december 2016 20:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bij sommige DJ's zou ik een hele rol met Top 2000 lijsten zo rectaal naar binnen willen duwen.. jezus wat een sneuneuzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |