abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167659915
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

De PVV en Geert Wilders zijn niet racistisch; dat is nu juist het punt. Nergens oppert de PVV dat genen mensen predestineert tot bepaald gedrag. Types als jij moeten het niet bij de PVV zoeken maar bij een NVU of zo.
Dat opper ik ook niet. Maar je bent dus duidelijk een lafbek want je durft je nog steeds niet uit te spreken over het feit of je mensen die op de PVV stemmen daarom racisten vindt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 27 december 2016 @ 23:19:10 #152
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_167659927
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:17 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Je vergeet een belangrijk punt, zoals linkse idioten wel vaker voor het gemak doen. Op zich is het neger zijn geen punt als het gaat om crimineel gedrag. Wel bevinden negers, of marokkanen, of kenianen, of Libieers of wat dan ook for that matter, vaker in een omgeving waarin criminaliteit op basis van hun cultuur bepalend is.
Op basis van hun cultuur? Ik dacht op basis van hun genen? Die maken toch die cultuur?

Liever een linkse idioot trouwens die de principes van de verlichting aanhangt (oordelen op basis van individueel gedrag ipv op basis van afkomst) dan een onderbuiker die roept dat onze beschaving in gevaar is maar zelf aan de poten van die beschaving loopt te zagen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_167659945
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:18 schreef PSVCL het volgende:
etto heeft geen recht van spreken als zionsrael de apartheid en terreur staat lover
Kssst we zijn in gesprek ja! Netjes je beurt afwachten. Etto is een linkse lul, maar het is wel nu mooi mijn linkse lul.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_167659946
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:18 schreef PSVCL het volgende:
etto heeft geen recht van spreken als zionsrael de apartheid en terreur staat lover
Dit inderdaad zo hypocriet als het maar kan.
Maar de pvv'ers zijn ook achterlijk.
pi_167659990
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:19 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

idd
zoals gewoonlijk.
  dinsdag 27 december 2016 @ 23:21:09 #156
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_167660007
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:18 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat opper ik ook niet. Maar je bent dus duidelijk een lafbek want je durft je nog steeds niet uit te spreken over het feit of je mensen die op de PVV stemmen daarom racisten vindt.
Pardon?

Als mensen op de PVV stemmen uit onvrede over islam, de EU en de afbraak van de verzorgingsstaat zul je mij het woord 'racist' niet zien gebruiken...

Als types als jij overal roepen dat de PVV de bom is, en vervolgens op de proppen komen met 19e eeuwse pseudo-wetenschap om racisme een nieuw leven in te blazen, ben JIJ de racist en is de partij waar je op stemt irrelevant... welke het ook wordt, ze hebben de stem van een racist.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_167660009
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Oh jawel hoor, dat is een beetje de policor versie van de politiek incorrecte stoottroepen. Anders klinkt het wel erg racistisch.
Dus hoewel ik uitleg dat genetisch iets anders is dan cultureel of in iemands habitat bepaald, ben ik op een andere manier toch racistisch?
pi_167660045
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:19 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Waarom zijn PVV'ers achterlijk? Dat kan je ook van mensen zeggen die blind op een partij stemmen omdat ze dat al jaren doen.
  dinsdag 27 december 2016 @ 23:22:27 #159
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_167660061
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:21 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dus hoewel ik uitleg dat genetisch iets anders is dan cultureel of in iemands habitat bepaald, ben ik op een andere manier toch racistisch?
Dat was dus niet je startpunt in de discussie maat... je had het simpelweg over ras en IQ. Cultuur kwam er later bij kijken. En ook dan is het compleet nutteloos, aangezien een cultuur gevormd wordt door mensen, en dus door genetisch bepaalde IQ-loze 'barbaren', in dit geval.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 27 december 2016 @ 23:24:54 #160
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_167660192
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:20 schreef PSVCL het volgende:

[..]

idd
zoals gewoonlijk.
Hypocriet ja... als de mensen in Palestina allemaal hindoes of atheïsten waren zou dat hele land je aan je reet roesten. Met je 'broeders'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_167660207
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Pardon?

Als mensen op de PVV stemmen uit onvrede over islam, de EU en de afbraak van de verzorgingsstaat zul je mij het woord 'racist' niet zien gebruiken...

Als types als jij overal roepen dat de PVV de bom is, en vervolgens op de proppen komen met 19e eeuwse pseudo-wetenschap om racisme een nieuw leven in te blazen, ben JIJ de racist en is de partij waar je op stemt irrelevant... welke het ook wordt, ze hebben de stem van een racist.
Gewoon ja of nee was goed geweest. Elk ander antwoord maakt je een lafbek.

Daarbij vergeet je dat de PVV meer is dan een protestpartij. Dat zal er zeer zeker in zitten, maar een partij die alleen maar uit protest is gegroeid houdt het geen 10 jaar uit. En het gaat me niet om Wilders, maar wel om wat hij gaat of wil veranderen. Kijk ik had ook liever Fortuyn gehad, maar die is door dezelfde linkse kliek omgelegd.
  dinsdag 27 december 2016 @ 23:26:03 #162
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_167660238
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:25 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Gewoon ja of nee was goed geweest. Elk ander antwoord maakt je een lafbek.

Daarbij vergeet je dat de PVV meer is dan een protestpartij. Dat zal er zeer zeker in zitten, maar een partij die alleen maar uit protest is gegroeid houdt het geen 10 jaar uit. En het gaat me niet om Wilders, maar wel om wat hij gaat of wil veranderen. Kijk ik had ook liever Fortuyn gehad, maar die is door dezelfde linkse kliek omgelegd.
En wat zie je hem graag veranderen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_167660285
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:22 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Waarom zijn PVV'ers achterlijk? Dat kan je ook van mensen zeggen die blind op een partij stemmen omdat ze dat al jaren doen.
Mensen die dat doen zijn ook achterlijk. Maar niet zo achterlijk als pvv'ers/populisten.
pi_167660337
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:22 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

pvvers zijn achterlijke racisten
  dinsdag 27 december 2016 @ 23:29:33 #165
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_167660375
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:28 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Racisten zitten overal.

Antisemieten ook, en die zijn net zo walgelijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_167660390
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat was dus niet je startpunt in de discussie maat... je had het simpelweg over ras en IQ. Cultuur kwam er later bij kijken. En ook dan is het compleet nutteloos, aangezien een cultuur gevormd wordt door mensen, en dus door genetisch bepaalde IQ-loze 'barbaren', in dit geval.
Het heeft er allemaal mee te maken, je kunt het niet van elkaar los zien.

Amerikanen zijn ook relatief gezien stommer dan mensen in Europa. Feit. Dat ligt er ook niet aan dat ze blank zijn. Wel aan hun cultuur, aan hun onderwijssysteem enz. Zo zien we ook dat mensen uit het Japan relatief intelligenter zijn (we laten het sociaal en emotief IQ even buiten deze discussie).

Is de ene daarom beter of slechter dan de ander? Nee, het is wat het is. Maar hele hordes van dat volk hier importeren kan niet goed gaan. Hopen dat de verschillen zomaar verdwijnen, bij voorkeur door de gevestigde bevolkingsgroep zich maar dwingen aan te passen, is enkel utopisch wensdenken.
  dinsdag 27 december 2016 @ 23:31:11 #167
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_167660437
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:29 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Het heeft er allemaal mee te maken, je kunt het niet van elkaar los zien.

Amerikanen zijn ook relatief gezien stommer dan mensen in Europa. Feit. Dat ligt er ook niet aan dat ze blank zijn. Wel aan hun cultuur, aan hun onderwijssysteem enz. Zo zien we ook dat mensen uit het Japan relatief intelligenter zijn (we laten het sociaal en emotief IQ even buiten deze discussie).

Is de ene daarom beter of slechter dan de ander? Nee, het is wat het is. Maar hele hordes van dat volk hier importeren kan niet goed gaan. Hopen dat de verschillen zomaar verdwijnen, bij voorkeur door de gevestigde bevolkingsgroep zich maar dwingen aan te passen, is enkel utopisch wensdenken.
Aha... maar dan heeft dat bar weinig met genen te maken, en alles, inderdaad, met de omgeving. Als monist geloof ik wel degelijk in superioriteit... van een FILOSOFIE, namelijk die van de Verlichting. En die filosofie kan ieder mens deelachtig worden, ongeacht ras.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_167660528
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:28 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Je snapt dat er op basis van deze uitspraak nu aangifte tegen je kan worden gedaan? Artikel 1 grondwet:

"Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."

Jij noemt alle PVV'ers achterlijk en racisten. Dat houdt in dat je een hele bevolkingsgroep met een bepaalde politieke overtuiging, vanwege die overtuiging, rechtstreeks discrimineert.

Wilders stond letterlijk en figuurlijk voor minder voor het bankje.
pi_167660558
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Racisten zitten overal.

Antisemieten ook, en die zijn net zo walgelijk.
antisemieten vallen onder racisten ,net als de Islamhaters.
  dinsdag 27 december 2016 @ 23:34:19 #170
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_167660584
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:33 schreef PSVCL het volgende:

[..]

antisemieten vallen onder racisten ,net als de Islamhaters.
Religie is geen ras.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_167660587
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:33 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Je snapt dat er op basis van deze uitspraak nu aangifte tegen je kan worden gedaan? Artikel 1 grondwet:

"Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."

Jij noemt alle PVV'ers achterlijk en racisten. Dat houdt in dat je een hele bevolkingsgroep met een bepaalde politieke overtuiging, vanwege die overtuiging, rechtstreeks discrimineert.

Wilders stond letterlijk en figuurlijk voor minder voor het bankje.
ik benoem de feiten, namelijk dat pvvers achterlijke racisten zijn.
pi_167660622
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:31 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Aha... maar dan heeft dat bar weinig met genen te maken, en alles, inderdaad, met de omgeving.
Dat zeg ik toch de hele tijd?

quote:
Als monist geloof ik wel degelijk in superioriteit... van een FILOSOFIE, namelijk die van de Verlichting. En die filosofie kan ieder mens deelachtig worden, ongeacht ras.
Ja leuk maar ik wens je succes bij andersgelovigen. Met name de islam is namelijk niet zo verlicht. En daarom hoort die religie en cultuur niet in een vrijdenkend westen. Ze mogen zijn wat ze willen, maar het past hier niet.
  dinsdag 27 december 2016 @ 23:35:44 #173
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_167660638
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:35 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch de hele tijd?

[..]

Ja leuk maar ik wens je succes bij andersgelovigen. Met name de islam is namelijk niet zo verlicht. En daarom hoort die religie en cultuur niet in een vrijdenkend westen. Ze mogen zijn wat ze willen, maar het past hier niet.
Religie is geen ras, zeg ik net.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_167660644
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:34 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Want waar blijkt dat feit uit? Laatste kans om jezelf toe te lichten.
  dinsdag 27 december 2016 @ 23:36:19 #175
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_167660662
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:34 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Alle pvv'ers?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')