De Moody Blues-fanclub lijkt massaal het loodje gelegd te hebben. Stond twee jaar geleden nog op 842quote:
Kan geen plaat meer van ze horen, zonder te denken aan t feit dat die papa zn handen niet thuis kon houden. Lamlul van n papaquote:
Ja, zelfs Nights In White Satin heeft het (relatief) moeilijk.quote:Op maandag 26 december 2016 18:34 schreef zorro28 het volgende:
[..]
De Moody Blues-fanclub lijkt massaal het loodje gelegd te hebben. Stond twee jaar geleden nog op 842
quote:
Dan zou ik in de keuken blijvenquote:Op maandag 26 december 2016 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht vanuit de keuken Ordinary World te horen
Zondequote:Op maandag 26 december 2016 18:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, zelfs Nights In White Satin heeft het (relatief) moeilijk.
Dat klinkt als een goed script voor de Top 2000 van 2017.quote:Op maandag 26 december 2016 18:37 schreef laxus13 het volgende:
Script is gelukkig weer aan het wegzakken in de top, ik zeg volgend jaar nog maar 1x erin
Dat verhaal ken ik niet eensquote:Op maandag 26 december 2016 18:35 schreef Bugno het volgende:
[..]
Kan geen plaat meer van ze horen, zonder te denken aan t feit dat die papa zn handen niet thuis kon houden. Lamlul van n papa
Niet veel, ze hadden vroegah wel een aantal leuke nummertjes. Alleen tegenwoordig niet echt meerquote:Op maandag 26 december 2016 18:39 schreef Fylax het volgende:
wat is er mis met the script
vind t wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |