Misschien is er iemand die van disco met gitaren houdt? Ach ja.quote:Op maandag 26 december 2016 17:24 schreef MadMaster het volgende:
Geen Kiss-fan die hier op stemt en verder is het ook een niemendalletje.
Hoe komt dit uberhaupt in de lijst?
Common Linnetsquote:
quote:Op maandag 26 december 2016 17:25 schreef Olga het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ze vragen mij ook altijd vriendelijk om te stoppen met zingen
Raar dat je dan over 'gemist' spreekt.quote:
Meestal blijf ik dan wel meezingen maar dan wat zachterquote:
Ruud had hem gemist he, ik mis er niks aanquote:Op maandag 26 december 2016 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raar dat je dan over 'gemist' spreekt.
(al vind ik deze best aardig)
Die stopt er na de Top2000 gewoon weer eens mee...quote:Op maandag 26 december 2016 17:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Wild gaat nog niet heel lekker zeg maar de eerste twee dagen
Op mijn werk stop ik dan meestal wel. Thuis niet.quote:Op maandag 26 december 2016 17:27 schreef Olga het volgende:
[..]
Meestal blijf ik dan wel meezingen maar dan wat zachter
Maar eerlijk is eerlijk, het overkwam zelfs SchiffersGod.quote:
Ik mis Schiffers. De leukste T2000-presentator ever.quote:Op maandag 26 december 2016 17:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, het overkwam zelfs SchiffersGod.
Daar ken ik hem ook van ja.quote:Op maandag 26 december 2016 17:29 schreef peaceman het volgende:
dit was een mooie van de CL. Werd gebruikt bij de serie Wayward Pines
nou dan was dat zojuist een heerlijke scheetquote:Op maandag 26 december 2016 17:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
elke scheet van de CL staat in de lijst
Hebben ze echt maar twee scheten gelaten?quote:Op maandag 26 december 2016 17:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
elke scheet van de CL staat in de lijst
Alleen dat Songefestivalnummer hoeft er wat mij betreft in. De rest is 1000 in een dozijn. Tesamen met alles watDelange gemaakt heeft.quote:Op maandag 26 december 2016 17:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou dan was dat zojuist een heerlijke scheet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |