Tussen 8 en 9 weer een uurtje puur genot.quote:Op maandag 26 december 2016 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, het is weer voorbij dat lekkere uur
quote:Op maandag 26 december 2016 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit hier een goede grap achter?quote:Op maandag 26 december 2016 15:39 schreef Cee het volgende:
Ik gooide net m'n auto in de wasstraat toen Faith begon.
troost je met de gedachte dat het zo nog erger wordtquote:Op maandag 26 december 2016 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die had er niet in gehoeven van mij zullen we maar weer zeggenquote:Op maandag 26 december 2016 15:41 schreef Dagoduck het volgende:
Vanavond DJ Tiësto - TrafficMijn allereerste singletje.
He bahquote:Op maandag 26 december 2016 15:41 schreef Dagoduck het volgende:
Vanavond DJ Tiësto - TrafficMijn allereerste singletje.
I second thatquote:Op maandag 26 december 2016 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had er niet in gehoeven van mij zullen we maar weer zeggen
Had hem niet gemist, maar blijf het een leuk nummer vinden, memories hè.quote:Op maandag 26 december 2016 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had er niet in gehoeven van mij zullen we maar weer zeggen
sorry Pino, maar ik vind dit niksquote:
Ik vond m indertijd ook wel leuk, 15 jaar muziekliefhebberij, er is in die tijd veel gebeurd.quote:Op maandag 26 december 2016 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had hem niet gemist, maar blijf het een leuk nummer vinden, memories hè.
Je bent wel een onwijze snob geworden ja.quote:Op maandag 26 december 2016 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond m indertijd ook wel leuk, 15 jaar muziekliefhebberij, er is in die tijd veel gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |