Je weet hoe deze lijst tot stand komt? Ga dan ergens anders klagen. Bij drie miljoen stemmers, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 26 december 2016 14:38 schreef JanCees het volgende:
alleen andre hazes staat er redelijk vertegenwoordigd (al missen wel een aantal legendarische platen) maar anderen zoals drukwerk of frans bauer staan er niet in'
echt belachelijk
Journalist dus accounts bij ANP AFP Reuters en AP. Superhandig wel je krijgt meteen alerts maar in t geval van George Michael had ik er gisteren 13: van die 4 persbureaus, NOS, AD, NRC, VK, RTL, NU, NYT en The Guardianquote:
eenschquote:Op maandag 26 december 2016 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat ik de radio even op Roxette
Overigens vind ik dit gewoon LEUK
Het is hoe het is.quote:Op maandag 26 december 2016 14:38 schreef JanCees het volgende:
alleen andre hazes staat er redelijk vertegenwoordigd (al missen wel een aantal legendarische platen) maar anderen zoals drukwerk of frans bauer staan er niet in'
echt belachelijk
Nee, ik heb hier op gestemd, dus dan mag het blijvenquote:Op maandag 26 december 2016 14:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Neee, geen Roxette, kan dat nou niet gewoon uit de lijst vallen?
De Dijk staat er echt teveel...geen idee hoevaak, maar elke plaat is teveel.quote:Op maandag 26 december 2016 14:38 schreef JanCees het volgende:
echt belachelijk
Net als die NOS-alerts. Ook bij die Kerstpreek van WA.quote:Op maandag 26 december 2016 14:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Die sturen tegenwoordig ook voor iedere scheet een persalarm
Reutersquote:Op maandag 26 december 2016 14:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Journalist dus accounts bij ANP AFP Reuters en AP. Superhandig wel je krijgt meteen alerts maar in t geval van George Michael had ik er gisteren 13: van die 4 persbureaus, NOS, AD, NRC, VK, RTL, NU, NYT en The Guardian
alsof radio2 dat eerlijk doetquote:Op maandag 26 december 2016 14:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je weet hoe deze lijst tot stand komt? Ga dan ergens anders klagen. Bij drie miljoen stemmers, bijvoorbeeld.
Doe jij ook iets met journalistiek dan?quote:Op maandag 26 december 2016 14:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Reuters
Word je knettergek van. Van de week helemaal dolgedraaid met iedere quote uit de persconferentie van Poetin.
Sowieso elke quote van AMerikaanse presidenten.quote:Op maandag 26 december 2016 14:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Reuters
Word je knettergek van. Van de week helemaal dolgedraaid met iedere quote uit de persconferentie van Poetin.
Open er een topic over.quote:Op maandag 26 december 2016 14:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
alsof radio2 dat eerlijk doet
geen enkel persoon zou bij zijn volle verstand op queen stemmen namelijk. of die drie miljoen waren allemaal dronken tijdens het stemmen
wel mee eens maar is niet echt levensliedquote:Op maandag 26 december 2016 14:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
De Dijk staat er echt teveel...geen idee hoevaak, maar elke plaat is teveel.
quote:Op maandag 26 december 2016 14:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
geen enkel persoon zou bij zijn volle verstand op queen stemmen namelijk. of die drie miljoen waren allemaal dronken tijdens het stemmen
Leuk geweest weer.quote:Op maandag 26 december 2016 14:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik doe 'wat' met media, maar ben geen journalist.quote:Op maandag 26 december 2016 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe jij ook iets met journalistiek dan?
Tegenwoordig elke tweet van de president elect zelfs. Manmanman.quote:Op maandag 26 december 2016 14:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sowieso elke quote van AMerikaanse presidenten.
Interessant.quote:Op maandag 26 december 2016 14:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik doe 'wat' met media, maar ben geen journalist.
Maar je kan je als particulier ook gewoon inschrijven bij zo'n persbureau?quote:Op maandag 26 december 2016 14:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik doe 'wat' met media, maar ben geen journalist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |