welke trol? kijk op mn lastfm als je mij niet gelooftquote:Op maandag 26 december 2016 14:41 schreef Dven het volgende:
JanCees, aardige kerel, goede vriend. Trollen doen we niet in het TOPTopic
Zou je dit jouw vriend onlogisch ook duidelijk kunnen maken na zijn escapades vanmorgen?quote:Op maandag 26 december 2016 14:41 schreef Dven het volgende:
JanCees, aardige kerel, goede vriend. Trollen doen we niet in het TOPTopic
Kan. Als je flink wat dokt.quote:Op maandag 26 december 2016 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar je kan je als particulier ook gewoon inschrijven bij zo'n persbureau?
Onlo is mijn aartsvijandquote:Op maandag 26 december 2016 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou je dit jouw vriend onlogisch ook duidelijk kunnen maken na zijn escapades vanmorgen?
Vriendelijk dank.
Nou ho maar. Jij hebt je mening gegeven en laten we het nu even leuk houden.quote:Op maandag 26 december 2016 14:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
welke trol? kijk op mn lastfm als je mij niet gelooft
Als je dokt moet dat kunnen ja.quote:Op maandag 26 december 2016 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar je kan je als particulier ook gewoon inschrijven bij zo'n persbureau?
is het niet leuk danquote:Op maandag 26 december 2016 14:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nou ho maar. Jij hebt je mening gegeven en laten we het nu even leuk houden.
Stenders genoot gisteren van de 3js.quote:Op maandag 26 december 2016 14:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
is het niet leuk dan
ik zeg alleen dat het nederlandstalige lied gediscrimineerd wordt op de radio. stenders komt er zelfs voor uit
jan dulles ookquote:Op maandag 26 december 2016 14:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben geen fan, maar zingen kan ze absoluut
Briljante artieste met een dijk van een stem en fantastisch pianospel.quote:Op maandag 26 december 2016 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb ook niks met Gaga maar dit is wel een slimme plaat.
dat heb je wel meerdere songteksten als je dat vertaalt naar het Nederlandsquote:Op maandag 26 december 2016 14:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil je lelijkheid ik wil je ziekte
Beetje rare tekst wel.
zal nooit haar optreden vergeten bij Paul de Leeuw waar ze alleen met een piano optrad. Subliem optredenquote:Op maandag 26 december 2016 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb ook niks met Gaga maar dit is wel een slimme plaat.
Huidige popmuziek is wel vrij verlept jaquote:Op maandag 26 december 2016 14:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Briljante artieste met een dijk van een stem en fantastisch pianospel.
Waar ze nooit bekend mee zou worden.
Dus dan doe je dit.
quote:Op maandag 26 december 2016 14:46 schreef Symphonic het volgende:
Hier heb ik echt helemaal niets mee
Is Lamb ook de Adele van de jaren 90?quote:Op maandag 26 december 2016 14:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Om met Berkery te spreken:
de Adele van de jaren '80
dat optreden was briljant jaquote:Op maandag 26 december 2016 14:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zal nooit haar optreden vergeten bij Paul de Leeuw waar ze alleen met een piano optrad. Subliem optreden
Ik ga zo poepenquote:
Da's toch wel een stuk spannender muziekquote:Op maandag 26 december 2016 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Lamb ook de Adele van de jaren 90?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |