Briljante artieste met een dijk van een stem en fantastisch pianospel.quote:Op maandag 26 december 2016 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb ook niks met Gaga maar dit is wel een slimme plaat.
dat heb je wel meerdere songteksten als je dat vertaalt naar het Nederlandsquote:Op maandag 26 december 2016 14:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil je lelijkheid ik wil je ziekte
Beetje rare tekst wel.
zal nooit haar optreden vergeten bij Paul de Leeuw waar ze alleen met een piano optrad. Subliem optredenquote:Op maandag 26 december 2016 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb ook niks met Gaga maar dit is wel een slimme plaat.
Huidige popmuziek is wel vrij verlept jaquote:Op maandag 26 december 2016 14:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Briljante artieste met een dijk van een stem en fantastisch pianospel.
Waar ze nooit bekend mee zou worden.
Dus dan doe je dit.
quote:Op maandag 26 december 2016 14:46 schreef Symphonic het volgende:
Hier heb ik echt helemaal niets mee
Is Lamb ook de Adele van de jaren 90?quote:Op maandag 26 december 2016 14:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Om met Berkery te spreken:
de Adele van de jaren '80
dat optreden was briljant jaquote:Op maandag 26 december 2016 14:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zal nooit haar optreden vergeten bij Paul de Leeuw waar ze alleen met een piano optrad. Subliem optreden
Ik ga zo poepenquote:
Da's toch wel een stuk spannender muziekquote:Op maandag 26 december 2016 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Lamb ook de Adele van de jaren 90?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |