nu wordt het ingewikkeldquote:Op maandag 26 december 2016 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
wanneer tel je een band als dood? Als 50% is overleden? Als de frontman is overleden? Als iedereen is overleden? Als 1 lid is overleden?
quote:Op maandag 26 december 2016 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
wanneer tel je een band als dood? Als 50% is overleden? Als de frontman is overleden? Als iedereen is overleden? Als 1 lid is overleden?
Dat wordt ingewikkeld met bands als Yesquote:Op maandag 26 december 2016 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pas als ze allemaal gemummificeerd zijn dus?quote:
Dat zeg ik.quote:Op maandag 26 december 2016 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pas als ze allemaal gemummificeerd zijn dus?
nee hoor, maar huis was nog niet beschikbaarquote:Op maandag 26 december 2016 14:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Das ook leuke volgorde
Deed je mee met dat programma van rtl? Perfect match of?
Ex van zus gaat anderhalf jaar nadat t uit is met mn zus nu ook trouwen.quote:Op maandag 26 december 2016 13:59 schreef Olga het volgende:
[..]
Mijn ex deed dat sneller. Hij woonde binnen twee weken samen en een paar maanden later getrouwd. Wel gescheiden nu
Owhja. Andersom dan.quote:Op maandag 26 december 2016 14:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
buitenshuis kun je het wel opzoeken?
AH oké ja dat kan ookquote:Op maandag 26 december 2016 14:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee hoor, maar huis was nog niet beschikbaar
ik vond het al vreemdquote:
Want hij wil perse trouwen? omgquote:Op maandag 26 december 2016 14:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ex van zus gaat anderhalf jaar nadat t uit is met mn zus nu ook trouwen.
Had de ware al gevonden voor t uit was met mn zus maar die ware wilde blijkbaar niet trouwen dus nu een nieuw slachtoffer van 29 ofzo (hij is straks 41)
Hoe ging dat Geer en Goor geintje van gisteren ook alweer? Voorspelbaar [...] en af en toe een harde wind.quote:
Blijkbaar...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |