Tuulk. Ben pot dus binnen 2 week samen wonen en dan na 4 maand trouwen.quote:
goede vraag ±Dquote:Op maandag 26 december 2016 13:58 schreef cafca het volgende:
Hoeveel dode artiesten staan er eigenlijk in de top 2000? Heeft iemand daar een staatje van?
1 meer dan gisteren.quote:Op maandag 26 december 2016 13:58 schreef cafca het volgende:
Hoeveel dode artiesten staan er eigenlijk in de top 2000? Heeft iemand daar een staatje van?
Interessante vraag.quote:Op maandag 26 december 2016 13:58 schreef cafca het volgende:
Ik zie dus nu pas dat je een vrouw bent.quote:Op maandag 26 december 2016 13:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Tuulk. Ben pot dus binnen 2 week samen wonen en dan na 4 maand trouwen.
Kan je net zo goed op de eerste date trouwen.quote:Op maandag 26 december 2016 13:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
hebben wij andersom gedaan, eerst trouwen en na een half jaar pas samenwonenquote:Op maandag 26 december 2016 13:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mijn ex deed dat sneller. Hij woonde binnen twee weken samen en een paar maanden later getrouwd. Wel gescheiden nuquote:Op maandag 26 december 2016 13:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hej?quote:Op maandag 26 december 2016 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jongens jongens wat is dit toch een plaat. Jeff wordt helemaal leip ook
misschien is de levenden tellen snellerquote:Op maandag 26 december 2016 13:58 schreef cafca het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2016 13:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie dus nu pas dat je een vrouw bent.
Nee. 1e date seks. 2e date samenwonen. En dan dus meteen in ondertrouw en zulks...quote:Op maandag 26 december 2016 13:59 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Kan je net zo goed op de eerste date trouwen.
Als ik niet thuis was had ik het kunnen opzoeken.quote:Op maandag 26 december 2016 13:58 schreef cafca het volgende:
Ik denk 2 artiesten, aangezien Wham en George MIchael solo als 2 acts worden gezien en dan hebben we de duetten waar George aan meedeed ook nog niet gehadquote:
buitenshuis kun je het wel opzoeken?quote:Op maandag 26 december 2016 14:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als ik niet thuis was had ik het kunnen opzoeken.
Als iedereen is overleden denk ik.quote:Op maandag 26 december 2016 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
wanneer tel je een band als dood? Als 50% is overleden? Als de frontman is overleden? Als iedereen is overleden? Als 1 lid is overleden?
Das ook leuke volgordequote:Op maandag 26 december 2016 13:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hebben wij andersom gedaan, eerst trouwen en na een half jaar pas samenwonen
de meerderheid! 51% moet dood zijnquote:Op maandag 26 december 2016 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
wanneer tel je een band als dood? Als 50% is overleden? Als de frontman is overleden? Als iedereen is overleden? Als 1 lid is overleden?
nu wordt het ingewikkeldquote:Op maandag 26 december 2016 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2016 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat wordt ingewikkeld met bands als Yesquote:Op maandag 26 december 2016 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pas als ze allemaal gemummificeerd zijn dus?quote:
Dat zeg ik.quote:Op maandag 26 december 2016 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pas als ze allemaal gemummificeerd zijn dus?
nee hoor, maar huis was nog niet beschikbaarquote:Op maandag 26 december 2016 14:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Das ook leuke volgorde
Deed je mee met dat programma van rtl? Perfect match of?
Ex van zus gaat anderhalf jaar nadat t uit is met mn zus nu ook trouwen.quote:Op maandag 26 december 2016 13:59 schreef Olga het volgende:
[..]
Mijn ex deed dat sneller. Hij woonde binnen twee weken samen en een paar maanden later getrouwd. Wel gescheiden nu
Owhja. Andersom dan.quote:Op maandag 26 december 2016 14:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
buitenshuis kun je het wel opzoeken?
AH oké ja dat kan ookquote:Op maandag 26 december 2016 14:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee hoor, maar huis was nog niet beschikbaar
ik vond het al vreemdquote:
Want hij wil perse trouwen? omgquote:Op maandag 26 december 2016 14:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ex van zus gaat anderhalf jaar nadat t uit is met mn zus nu ook trouwen.
Had de ware al gevonden voor t uit was met mn zus maar die ware wilde blijkbaar niet trouwen dus nu een nieuw slachtoffer van 29 ofzo (hij is straks 41)
Hoe ging dat Geer en Goor geintje van gisteren ook alweer? Voorspelbaar [...] en af en toe een harde wind.quote:
Blijkbaar...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |