Atlantic City is een prachtig liedje!quote:Op maandag 26 december 2016 12:50 schreef Uccie het volgende:
Ik heb helemaal niets met Bruce, maar deze valt me 100% mee.
Was hem alleen weer helemaal vergeten.
Ohja en Streets of Philadelphia kan k ook nog welaanhoren.
ik vind deze nogal saai.quote:Op maandag 26 december 2016 12:50 schreef Uccie het volgende:
Eens.quote:Op maandag 26 december 2016 12:51 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Maar wel 1 van de mindere nummer vind ik.
Philadelphia vind ik een stuk beter dan deze eigenlijkquote:Op maandag 26 december 2016 12:50 schreef Uccie het volgende:
een wonder en dat op tweede kerstdagquote:
Niet per s'e.quote:Op maandag 26 december 2016 12:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
U bent meer van de slaapliedjes
DAT zal het zijn.quote:Op maandag 26 december 2016 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier zit een sax in, dus Uccie vindt m leuk.
De meeste mensen, want die komt de 31e pasquote:Op maandag 26 december 2016 12:51 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Philadelphia vind ik een stuk beter dan deze eigenlijk
De meeste Springsteen-nummers hebben wel saxquote:Op maandag 26 december 2016 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier zit een sax in, dus Uccie vindt m leuk.
heeft een paar ijzersterke nummers, maar ook veel meer van dat geneuzel als net.quote:Op maandag 26 december 2016 12:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bruce is een goede entertainer. Heeft knappe nummers, maar qua muziek ook wel ergens overgewaardeerd.
Goed punt.quote:Op maandag 26 december 2016 12:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De meeste Springsteen-nummers hebben wel sax
Nou, gelukkig draaide ze deze gisteren dan niet, anders hadden we nu met een 2e Jezus gezetenquote:Op maandag 26 december 2016 12:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
een wonder en dat op tweede kerstdag
clarencequote:Op maandag 26 december 2016 12:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De meeste Springsteen-nummers hebben wel sax
Nu snap ik jou George Michael fanboy gedoe.quote:Op maandag 26 december 2016 12:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bruce is een goede entertainer. Heeft knappe nummers, maar qua muziek ook wel ergens overgewaardeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |