Leukquote:Op maandag 26 december 2016 12:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Qui, al lees ik je wel eens op facebook.
Vast leuk, met een biertje, in de kroegquote:Op maandag 26 december 2016 12:47 schreef peaceman het volgende:
Leuk nummer dit en ik vind De Staat ook zeker leuk... maar of dit nou in de top 2000 hoort?
1439quote:
ligt eraan hoe je het bekijkt. de hype is overdreven en ik denk dat ze niet in de top 2000 horen, maar voor Nederland is het zeker een topband.quote:
Als het meest memorabele wat je als band hebt neergezet een videoclip is, dan is het inderdaad toch nét niet helemaal.quote:Op maandag 26 december 2016 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet je wat het is met De Staat, ze halen altijd wel een aardig niveau maar hebben niet dat ene liedje waarvan je denkt 'dat is echt briljant'
OK Go vindt dit een walgelijke postquote:Op maandag 26 december 2016 12:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Als het meest memorabele wat je als band hebt neergezet een videoclip is, dan is het inderdaad toch nét niet helemaal.
festival, is altijd een feestjequote:Op maandag 26 december 2016 12:47 schreef D. het volgende:
[..]
Vast leuk, met een biertje, in de kroeg
Meet the devilquote:Op maandag 26 december 2016 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet je wat het is met De Staat, ze halen altijd wel een aardig niveau maar hebben niet dat ene liedje waarvan je denkt 'dat is echt briljant'
quote:Op maandag 26 december 2016 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
OK Go vindt dit een walgelijke post
quote:
U bent meer van de slaapliedjesquote:Op maandag 26 december 2016 12:50 schreef Uccie het volgende:
Ik heb helemaal niets met Bruce, maar deze valt me 100% mee.
Was hem alleen weer helemaal vergeten.
Ohja en Streets of Philadelphia kan k ook nog welaanhoren.
Dat vind ik de 2 minste juistquote:Op maandag 26 december 2016 12:50 schreef Uccie het volgende:
Ik heb helemaal niets met Bruce, maar deze valt me 100% mee.
Was hem alleen weer helemaal vergeten.
Ohja en Streets of Philadelphia kan k ook nog welaanhoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |