Elke zin die ze zingt, is gewoon gejank en gedram.quote:Op maandag 26 december 2016 12:19 schreef Szura het volgende:
Dit heeft last van het Glennis Grace-virus, teveel zinnen combineren met mini-uithalen en het zo wat epischer willen laten klinken.
Disco komt ooit ook wel, je moet gewoon nog iets ouder worden, broertjequote:Op maandag 26 december 2016 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup. Disco kan ik nog steeds erg weinig mee, je zult mij ook niet los zien gaan op Born to Be Alive zo
quote:Op maandag 26 december 2016 12:18 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Feiten zijn vastgestelde constateringen. Meningen kan vanalles zijn. Als je niet weet hoe het werkt moet je er niet over beginnen.
Maar goed. Post jou top 2000 lijstje maar eens. Dan bepaal ik wel of ik je verder serieus kan nemen.
Zo lust ik er nog wel 12quote:Op maandag 26 december 2016 12:20 schreef Fred_B het volgende:
Had dit ook in de lijst gestaan als het in het Frans of Italiaans ofzo was gezongen?
beter kon je het niet verwoordenquote:Op maandag 26 december 2016 12:19 schreef Szura het volgende:
Dit heeft last van het Glennis Grace-virus, teveel zinnen combineren met mini-uithalen en het zo wat epischer willen laten klinken.
ach geinig is het zeker maar ik denk dat niet 1 discoplaatje echt in mijn lijst van favorieten zou komen.quote:Op maandag 26 december 2016 12:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Disco komt ooit ook wel, je moet gewoon nog iets ouder worden, broertje
AF gemistquote:
Mijn initialenquote:
Ik heb ook geen kritiek op het concept, maar de mix van DJ's is voor mij nogal bepalend. Ik vind Domien een prima kerel, maar je mist NAAST HEM echt die oude garde die het dragelijk maakte. Ondanks dat Giel een lul is/was, vond ik hem met SR altijd wel prima.quote:Op maandag 26 december 2016 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja prima, mag je vinden, het is natuurlijk ook een beetje een 3fm marketingfeestje (met gelijke doelen, 3fm wil haar naam verbeteren, het RK wil meer donaties) en als je daar niet van houdt en niks met 3fm hebt kan ik me voorstellen dat je het kut vindt, qua inhoud dan. Het idee om mensen op te roepen om te doneren lijkt me geen probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |