Ja, Volgens mij hadden wij in de tijd veel radio10gold aanstaanquote:
The Pretenderquote:Op maandag 26 december 2016 11:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, stem dan Something form nothing erin!
Times like these is ook wel mooi ja.quote:Op maandag 26 december 2016 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of Let It Die of Times Like These.
Vind jij de Foo's uberhaupt leuk?quote:Op maandag 26 december 2016 11:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik dacht net hetzelfde. Ik ken het niet eens
Nah, liever een oud nummer als This is a Call ofzo.quote:Op maandag 26 december 2016 11:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, stem dan Something form nothing erin!
die staat er wel in.quote:
quote:Op maandag 26 december 2016 11:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik niet, deze blz van mijn print is wat klein....dus ik vroeg met net serieus af, hoe de cover van There must be an angel door de Foo's klinkt
Mede dankzij mij, graag gedaanquote:
Ik leerde ze erdoor kennen.quote:Op maandag 26 december 2016 11:33 schreef laxus13 het volgende:
The Pretender vind ik eigenlijk maar het minste van de foo's wat erin staat
Ik vind die plaat zo godvergeten lekker. Met z'n versnellingen en uitspattingen ideaal om op te sportenquote:Op maandag 26 december 2016 11:33 schreef laxus13 het volgende:
The Pretender vind ik eigenlijk maar het minste van de foo's wat erin staat
Je bedoelt mee te bleren.quote:Op maandag 26 december 2016 11:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind die plaat zo godvergeten lekker. Met z'n versnellingen en uitspattingen ideaal om op te sporten
Of honorquote:Op maandag 26 december 2016 11:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nah, liever een oud nummer als This is a Call ofzo.
Ze hebben wel een paar lekkere nummers. Maar verder vind ik ze vrij middelmatig. Al zijn de concerten wel feest.quote:Op maandag 26 december 2016 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso ben ik niet van de Foo Fighter-polonaise, maar goed ik ben een van de weinigen
ik vind Dave leuk en vind het stukken prettiger dan Nirvanaquote:Op maandag 26 december 2016 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind jij de Foo's uberhaupt leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |