Nee, in tegendeel, maar ik kan me herinneren dat hij het nogal veel draaide toen het uitkwam.quote:
ik ga het wel ff terugluisteren, ik verstond het echtquote:
I'm a loser babyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
Ik ben daar nog steeds niet achterquote:Op maandag 26 december 2016 11:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kwam er vorig jaar of zo pas achter day hij Soy un Perdedor zingt
Ik ook.quote:
Ik de eerste keer dat ik het hoordequote:Op maandag 26 december 2016 11:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kwam er vorig jaar of zo pas achter day hij Soy un Perdedor zingt
Bij deze danquote:Op maandag 26 december 2016 11:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben daar nog steeds niet achter
Okee, daar ben ik of te jong voor of ik luisterde in die tijd niet naar Stendersquote:Op maandag 26 december 2016 11:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, in tegendeel, maar ik kan me herinneren dat hij het nogal veel draaide toen het uitkwam.
Ik toe ik dde songtekst zag.quote:Op maandag 26 december 2016 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik de eerste keer dat ik het hoorde
1994, dus ik denk het laatste.quote:Op maandag 26 december 2016 11:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, daar ben ik of te jong voor of ik luisterde in die tijd niet naar Stenders
Het heeft een hoog Nickelback gehaltequote:Op maandag 26 december 2016 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van alle liedjes van de Foo's stemmen mensen op deze? Kom op.
ik dacht net hetzelfde. Ik ken het niet eensquote:Op maandag 26 december 2016 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Saaie hap eigenlijk, maarja...quote:Op maandag 26 december 2016 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
ja, stem dan Something form nothing erin!quote:Op maandag 26 december 2016 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik niet, deze blz van mijn print is wat klein....dus ik vroeg met net serieus af, hoe de cover van There must be an angel door de Foo's klinktquote:Op maandag 26 december 2016 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of Let It Die of Times Like These.quote:Op maandag 26 december 2016 11:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, stem dan Something form nothing erin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |