Ja dat is zoquote:Op maandag 26 december 2016 10:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben nooit een gigantische top2000 luisteraar geweest, vooral gedeeltes, dan mis je ook wel veel.
Klopt.quote:Op maandag 26 december 2016 10:54 schreef Dwersdriever het volgende:
Robert Long heeft ook zo'n geweldig nummer met vooral scheldwoorden. En natuurlijk het heerlijk campy Iederen doet 't. Volgens mij heeft die ooit ook nog in de Top 2000 gestaan.
Geen idee eigenlijk. Gedeeltelijk de kutmuziek op 3FM waarschijnlijk, waardoor ik geen Top SR meer luister.quote:
Ooit een collega die het ipv Nick & Simon over Nick sijmen hadquote:Op maandag 26 december 2016 10:54 schreef Mani89 het volgende:
Ik dacht altijd dat Piet Veerman Nederlands was.
laat ze nog maar even wachten danquote:
Ik luister liever naar mijn eigen muziek, maar het is ook wel gezellig hier en je leert nog eens wat artiesten/titels kennen. Ik kan de nummers vaak wel meezingen, maar weet dan niet wie het is enzo.quote:
Op dit tijdstip haalt ze de trein welquote:
Maar daar was het nieuws ook wel naar. En Ruud de Wild kwam ook niet als een komeet uit de startblokken.quote:Op maandag 26 december 2016 10:53 schreef Dven het volgende:
Mijn eerste ervaring met een vrouwelijke DJ in de top 2000 was het moment dat ze begon te stamelen dat het bericht net was binnengekomen dat George overleden was.
Ging toch niet helemaal lekker.
quote:Op maandag 26 december 2016 11:00 schreef Piranjavisje het volgende:
Vanwaar dat gehaat op city to city? Omdat het teveel op REM lijkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |