Was vorig jaar de eerste keer dat ie erin stond. Heeft lang geduurd dan.quote:Op maandag 26 december 2016 10:32 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja klopt. Vorig jaar volgens mij op 1995.
Het was ooit 94...quote:
moet hij weten. kleine jongen is epischquote:Op maandag 26 december 2016 10:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Madmaster is niet echt een fan van Hazes....om het licht uit te drukken.
quote:Op maandag 26 december 2016 10:33 schreef Homdeck het volgende:
[..]
moet hij weten. kleine jongen is episch verschrikkelijk maar minder erg dan De Vlieger
quote:
Dit is duidelijk de leukste jaquote:Op maandag 26 december 2016 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Andere 2 van de Doobies doen me minder, maar deze vind ik heel fijn. Lekker groovy.
dit ja. vooral listen to the music vind ik erg irritant.quote:Op maandag 26 december 2016 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Andere 2 van de Doobies doen me minder, maar deze vind ik heel fijn. Lekker groovy.
De lijst ook niet, anders zouden we hier Broederliefde ook voorbij zien komen.quote:Op maandag 26 december 2016 10:34 schreef Dwersdriever het volgende:
Het is niet bepaald een multicultureel spektakel, dat Top 2000 Cafe.
Lil kleine of boefquote:Op maandag 26 december 2016 10:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
De lijst ook niet, anders zouden we hier Broederliefde ook voorbij zien komen.
GASSS LINKERBAANquote:Op maandag 26 december 2016 10:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
De lijst ook niet, anders zouden we hier Broederliefde ook voorbij zien komen.
De doobies zijn leuk! En Michael McDonald solo vind ik ookhelemaal fijn.quote:Op maandag 26 december 2016 10:36 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dit ja. vooral listen to the music vind ik erg irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |