Dat ze beter heeft ben ik uiteraard met je eens.quote:Op maandag 26 december 2016 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind deze heel irritant juist... hij mag weer:
Beyonce heeft prima liedjes (XO, Halo) maar dit is er niet een van.
Na Get Free is het bergafwaarts gegaan...Get Free had ik moeten stemmen, dat is briljantquote:Op maandag 26 december 2016 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup. Hoewel Major Lazer ook wel geinige dingen heeft gedaan.
dat is dan ook wel te hopen voor haarquote:Op maandag 26 december 2016 09:42 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Dat ze beter heeft ben ik uiteraard met je eens.
Gelukkig ook ruim eronder. Maar wel boven Sunny Afternoon, ja...quote:
Prima kakplaatquote:
Mensen hebben ook op Pokemon gestemd.quote:Op maandag 26 december 2016 09:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is wel logisch. Mensen hebben erop gestemd, so be it.
Waarschijnlijk dus met minimaal 3x drek.quote:Op maandag 26 december 2016 09:44 schreef laxus13 het volgende:
Voor de liefhebbers we krijgen haar nog 7x te horen inclusief 1 nummer met Coldplay
die laatste moet wel een topper zijnquote:Op maandag 26 december 2016 09:44 schreef laxus13 het volgende:
Voor de liefhebbers we krijgen haar nog 7x te horen inclusief 1 nummer met Coldplay
Als van Gogh nog geleefd had had ie spontaan zijn andere oor afgesneden.quote:Op maandag 26 december 2016 09:44 schreef laxus13 het volgende:
Nee, met aids kun je nog leven.quote:
Die is niet al te slecht jaquote:Op maandag 26 december 2016 09:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
die laatste moet wel een topper zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |