Vraag t peace zou ik zeggen...ik heb werkelijk waar geen enkel ideequote:
slaapgebrekquote:Op maandag 26 december 2016 09:56 schreef Bugno het volgende:
[..]
Vraag t peace zou ik zeggen...ik heb werkelijk waar geen enkel idee
Het zou eigenlijk beter om te omschrijven zijn als Sky Radio-muziek.quote:Op maandag 26 december 2016 09:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan zou ik toch een andere tandarts zoeken als ie vreselijk is.
Ik was net plassen en had nog geen Fok! aangezet.quote:Op maandag 26 december 2016 09:57 schreef PippenScottie het volgende:
Even teruglezen. De haat op Beyonce e Niggas in Paris valt reuze mee. Netjes, FOK!
Ik vind zelfs Just the Way You Are mooiquote:Op maandag 26 december 2016 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou eigenlijk beter om te omschrijven zijn als Sky Radio-muziek.
Moet haast wel het verschrikkelijkste genre muziek zijn.quote:Op maandag 26 december 2016 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou eigenlijk beter om te omschrijven zijn als Sky Radio-muziek.
Jij vindt het jammer dat butterfly kisses eruit is?quote:Op maandag 26 december 2016 09:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja hallo....mierzoet is mijn middle name.
CarlisleGODquote:Op maandag 26 december 2016 09:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Jij vindt het jammer dat butterfly kisses eruit is?
Artiest die live beter tot zijn recht komt, denk ik.quote:Op maandag 26 december 2016 09:58 schreef female81 het volgende:
Het is allemaal heel kundig wat Bruno Mars maakt, maar enige prikkeling ontbreekt.
Vinexwijk-muziek.
Sky Radio hoor ik alleen als ik bij de tandarts zit. Het is altijd vreselijk kenmerkend en overeenkomstige muziek.quote:Op maandag 26 december 2016 09:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet haast wel het verschrikkelijkste genre muziek zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |