Waarschijnlijk ken ik 9/10 nummers waarbij ikquote:Op maandag 26 december 2016 09:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Jij gaat een aantal keer plezierig verrast worden het komend uur. Hoop ik
Ja. Belachelijk laag wel.quote:Op maandag 26 december 2016 09:02 schreef Dwersdriever het volgende:
Roxy Music het hoogtepunt dit uur.
Even geluisterd, klinkt me niet heel bekend in de oren.quote:Op maandag 26 december 2016 09:01 schreef Bugno het volgende:
[..]
Dagoduck kent Virtual Insanity op zeker
quote:Op maandag 26 december 2016 09:02 schreef Dwersdriever het volgende:
Roxy Music het hoogtepunt dit uur.
quote:
Inderdaad, maar heb de indruk dat Roxy er bij jongeren helemaal niet op staat...quote:
Vind het een geweldig nummer. De beste van Roxy Music denk ik. Avalon zal nog wel hoger staan?quote:
Ik pleit voor Nas in de lijst...of oude Tribe...of Public Enemy..of Grandmaster Flash...maar niet deze meukquote:Op maandag 26 december 2016 09:04 schreef female81 het volgende:
Die adoratie van de Top 2000-luisteraar voor Niggas in Paris, dat volg ik niet zo. Bij sommige stevige 90's-alto-muziek wel, maar hier niet.
Dan zou ik eerder wat meer van de relatief lieve 'native tongues' hiphop van rond 1990 verwachten.
If there is something is mijn favoriet, maar die kwam gisteren al.quote:Op maandag 26 december 2016 09:05 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Vind het een geweldig nummer. De beste van Roxy Music denk ik. Avalon zal nog wel hoger staan?
Waren beiden vroeger vaste waardes in de Top 100 Aller Tijden.
Heb op For Your Pleasure gestemd...vind Out Of The Blue ook fantastisch, In Every Dream Home A Heartache etc...veel mooie platen gemaakt hoorquote:Op maandag 26 december 2016 09:05 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Vind het een geweldig nummer. De beste van Roxy Music denk ik. Avalon zal nog wel hoger staan?
Eens en ja.quote:Op maandag 26 december 2016 09:05 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Of De La Soul, of Arrested Development. Keus genoeg qua 'muzikale' hiphop.quote:Op maandag 26 december 2016 09:05 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik pleit voor Nas in de lijst...of oude Tribe...of Public Enemy..of Grandmaster Flash...maar niet deze meuk
Schijnt dus heel goed te zijn en belangrijk voor de punk wat ik zo hier en daar lees, maar zelf nooit echt gehoord.quote:Op maandag 26 december 2016 09:06 schreef Dagoduck het volgende:
Roxy Music is toch van die saaie pop?
Na Viva! Wel een beetje. De eerste platen zijn geweldigquote:Op maandag 26 december 2016 09:06 schreef Dagoduck het volgende:
Roxy Music is toch van die saaie pop?
Nee.quote:Op maandag 26 december 2016 09:09 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik weet dat ik het kan opzoeken, maar vragen aan jullie is makkelijker. Heeft Poco de lijst nog gehaald dit jaar?
vast niet en anders is alleen Call it love kanshebber lijkt me.quote:Op maandag 26 december 2016 09:09 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik weet dat ik het kan opzoeken, maar vragen aan jullie is makkelijker. Heeft Poco de lijst nog gehaald dit jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |