Hunting high and low is ook erg mooi. Staat die er in?quote:Op maandag 26 december 2016 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Sun Always Shines on TV is toch wel een heerlijke plaat, waarom kunnen die andere 2 niet zo goed zijn?
Minder groot publiek, minder airplay.quote:
die mag er wel 1-malig tussendoorquote:Op maandag 26 december 2016 08:32 schreef Cee het volgende:
Vanmiddag een TT maken genaamd Waar is dat Faithje.
Dat vind ik een zeikliedjequote:Op maandag 26 december 2016 08:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Hunting high and low is ook erg mooi. Staat die er in?
tot nu toe hoor ik geen argumenten om ertegen te zijn, integendeelquote:Op maandag 26 december 2016 08:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Minder groot publiek, minder airplay.
Naja, ik ben ook geen tegenstander dus bij mij moet je niet zijn.quote:Op maandag 26 december 2016 08:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
tot nu toe hoor ik geen argumenten om ertegen te zijn, integendeel
weedle* denk ikquote:
Jammer dat Black sABBAth er maar één keer in staat.quote:Op maandag 26 december 2016 08:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, pas de eerste ABBA toch?
Lekker hoor.
3equote:Op maandag 26 december 2016 08:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, pas de eerste ABBA toch?
Lekker hoor.
Je wilt War Pigs in de lijst?quote:Op maandag 26 december 2016 08:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jammer dat Black sABBAth er maar één keer in staat.
Staan ze er 21 keer in?quote:
oh SOS ook al geweest vannacht, zag alleen Super Trouper toen ik er effe door scrollde wat ik heb gemist, net.quote:
26 en 8quote:Op maandag 26 december 2016 08:37 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Hoeveel U2 en hoeveel Kensington?
Die gitarist van Neil's band was te dronken om te spelen en werd door Neil met een vliegticket naar huis gestuurd, maar hij kwam nooit aan en werd gevonden met een overdosis heroïne. Vandaar het nummer, en het is nog steeds een trauma volgens mij.quote:
Ook wel wat veel ja. Grote groep natuurlijk, maar hun materiaal is ook niet heel divers ofzo.quote:Op maandag 26 december 2016 08:37 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Staan ze er 21 keer in?Dat is vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |