maar je wilde geen nieuw topic openen. Nu krijg ik een banquote:Op maandag 26 december 2016 02:50 schreef Paxcon het volgende:
Ahw wat leuk dat je deze als OP plaatje doet
Hvj mortaxx
hoezo banquote:Op maandag 26 december 2016 02:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar je wilde geen nieuw topic openen. Nu krijg ik een ban
is hier tegenwoordig een hele strenge moderatorquote:Op maandag 26 december 2016 02:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hoezo ban
Krijg je ban als je geen nummer doet?
raar dat je dan mij een ban probeerde aan te smerenquote:Op maandag 26 december 2016 02:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is hier tegenwoordig een hele strenge moderator
Bamquote:Op maandag 26 december 2016 02:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
raar dat je dan mij een bam probeerde aan te smet
daar ging iets gruwelijk misquote:Op maandag 26 december 2016 02:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bam
Smet
Nee want jij hebt nog geen officiële waarschuwing gehad denk ik
die nam het soms ook wat te serieusquote:Op maandag 26 december 2016 02:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
daar ging iets gruwelijk mis
oh nee klopt
Misschien kanovinnie terug vragen anders
Sup?quote:
He wp. Heb je leuke kerst?quote:
Wattan?quote:Op maandag 26 december 2016 13:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
leuk is anders![]()
maar is prima ja
zometeen 3de kerstdiner
gister van 11 tot 10 gewerkt en vandaag weer van 5 tot 11 ofzoquote:Op maandag 26 december 2016 13:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wattan?
Ja primaik heb altijd wel gezellige kerstdagen gelukkig
Oh ja horeca he, dat is wel aids inderdaad met kerstquote:Op maandag 26 december 2016 13:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gister van 11 tot 10 gewerkt en vandaag weer van 5 tot 11 ofzo
maar morgen personeelsuitje
even de baas failliet zuipen huup
nja is over het algemeen niet zo erg om 1 dag te werkenquote:Op maandag 26 december 2016 13:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja horeca he, dat is wel aids inderdaad met kerst
?quote:Op maandag 26 december 2016 13:23 schreef Flippiee het volgende:
Wat een kneuzen atm in dat Thailand topic
En lekker verdienenquote:Op maandag 26 december 2016 13:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nja is over het algemeen niet zo erg om 1 dag te werken
maar ik en een andere collega moeten beide dagen werken
das wel kut op zich maar ja wel gezellig met zijn alle eten enzo
gewoon wat napalm op het topic pleurenquote:Op maandag 26 december 2016 13:23 schreef Flippiee het volgende:
Die Toefjesquote:Op maandag 26 december 2016 13:23 schreef Flippiee het volgende:
Ja een of ander persoon die verliefd is geworden op een stad met hoeren.quote:
Dit is echt een walgelijk opmerking wp.quote:Op maandag 26 december 2016 13:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon wat napalm op het topic pleuren
net als in '69
Ben je in zo'n mooi land en dan word je verliefd op zo'n stad. Hoe die ook over hoeren sprakquote:Op maandag 26 december 2016 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Toefjeswat een mongool.
Pattaya heeft m'n hart gestolen![]()
Dan ben je gewoon een wanhopige sukkel inderdaad.quote:Op maandag 26 december 2016 13:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja een of ander persoon die verliefd is geworden op een stad met hoeren.Iemand anders die geen geld had en toch een ticket boekte om naar Thailand te gaan maar uiteindelijk niet durfde. Etc etc.
[..]
Dit is echt een walgelijk opmerking wp.
[..]
Ben je in zo'n mooi land en dan word je verliefd op zo'n stad. Hoe die ook over hoeren sprakEn die 0906 kan er ook wat van. Man man man.
Vervolgens posts over roken. Dat topic gaat nergens over atm.
sry ben beetje agressiefquote:Op maandag 26 december 2016 13:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja een of ander persoon die verliefd is geworden op een stad met hoeren.Iemand anders die geen geld had en toch een ticket boekte om naar Thailand te gaan maar uiteindelijk niet durfde. Etc etc.
[..]
Dit is echt een walgelijk opmerking wp.
[..]
Ben je in zo'n mooi land en dan word je verliefd op zo'n stad. Hoe die ook over hoeren sprakEn die 0906 kan er ook wat van. Man man man.
Vervolgens posts over roken. Dat topic gaat nergens over atm.
Mja ieder zijn ding natuurlijk maar ik vind het vreemdquote:Op maandag 26 december 2016 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een wanhopige sukkel inderdaad.
Kan gebeuren maar die foto's die ik van napalm heb gezien en de gevolgen in Vietnam zelf vond ik best heftig. (Understatement of the year)quote:
ohquote:Op maandag 26 december 2016 13:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
i
Mja ieder zijn ding natuurlijk maar ik vind het vreemd
[..]
Kan gebeuren maar die foto's die ik van napalm heb gezien en de gevolgen in Vietnam zelf vond ik best heftig. (Understatement of the year)
Hij had het ook over het scoren van een hoer hequote:Op maandag 26 december 2016 13:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja ieder zijn ding natuurlijk maar ik vind het vreemd
[..]
Kan gebeuren maar die foto's die ik van napalm heb gezien en de gevolgen in Vietnam zelf vond ik best heftig. (Understatement of the year)
je hoeft zo'n meid alleen maar te betalen?quote:Op maandag 26 december 2016 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij had het ook over het scoren van een hoer heHoe scoor je die?
je betaalt dr en meer moeite hoef je niet te doen hoor
Pattaya staat er niet echt om bekend dat de meeste vrouwen daar hard to get zijn neequote:Op maandag 26 december 2016 13:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je hoeft zo'n meid alleen maar te betalen?
wat een hoer zeg...
Waarom heb je hier zo'n sterke mening over?quote:Op maandag 26 december 2016 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pattaya staat er niet echt om bekend dat de meeste vrouwen daar hard to get zijn nee
Ik heb niks tegen hoeren en betaalde seks hoor. Maar als je daar voor het eerst mee in aanraking komt en meteen verliefd bent, tsja. Beetje jammerquote:Op maandag 26 december 2016 13:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom heb je hier zo'n sterke mening over?
Waarom is dat jammer?quote:Op maandag 26 december 2016 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen hoeren en betaalde seks hoor. Maar als je daar voor het eerst mee in aanraking komt en meteen verliefd bent, tsja. Beetje jammer
Komt erg wanhopig over. Sowieso als je op reis bent en een ordinair seksoord steelt je hart en alle andere mooie gebieden niet heb je ecjt een wansmaak imo.quote:
Als hij daar van kan genieten is dat toch prima?quote:Op maandag 26 december 2016 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt erg wanhopig over. Sowieso als je op reis bent en een ordinair seksoord steelt je hart en alle andere mooie gebieden niet heb je ecjt een wansmaak imo.
Zeker.quote:Op maandag 26 december 2016 13:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als hij daar van kan genieten is dat toch prima?
pics van je brilquote:Op maandag 26 december 2016 13:51 schreef wietparkiet het volgende:
heb nieuwe bril trouwens
lijk nu net yung john lennon
Muah niet iedereen hoeft dol te zijn op cultuur en mooie natuur, is die persoon zeker niet eens heen gegaan.quote:Op maandag 26 december 2016 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt erg wanhopig over. Sowieso als je op reis bent en een ordinair seksoord steelt je hart en alle andere mooie gebieden niet heb je ecjt een wansmaak imo.
Welk heb je gezien?quote:Op maandag 26 december 2016 23:00 schreef Fok-it het volgende:
Geslaagde kerst gehad. Lekker eten, toffe cadeaus, goed gelachen en nota bene met kerst de tofste film van het jaar gezien
La la Land. Die gaat flink wat Oscars pakken dat weet ik welquote:
Kon daar gratis heen met unlimited, maar drama musical...quote:Op maandag 26 december 2016 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
La la Land. Die gaat flink wat Oscars pakken dat weet ik wel
Ten eerste de chemie tussen Ryan gosling en Emma Stone spat van het beeld af. Sowieso een van haar beste rollen van Emmagodin tot nu toe. Cinematografisch echt een pareltje. Mooie shots, veel kleuren, goeie muziek en Ultimate feelgoodquote:Op maandag 26 december 2016 23:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Kon daar gratis heen met unlimited, maar drama musical...
Wat maakt m zo bijzonder dan zonder te spoileren
Hoop sounds en visuals. Beste regie, beste actricequote:Op maandag 26 december 2016 23:19 schreef Elan het volgende:
Feelgood-films pakken meestal juist geen Oscars
Werd er veel in gezongen? Misschien ga ik m dan wel ff kijken morgen
Ik moet morgen nog wokken,God sta me bij, maar daarna tot oudejaarsavond echt crashenquote:
Ik snap echt niet hoeveel mensen dan eten met kerst hoor, volgens mij overdrijven mensen gewoon graag.quote:Op maandag 26 december 2016 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet morgen nog wokken,God sta me bij, maar daarna tot oudejaarsavond echt crashenkerst is niet goed voor de lijn
Nou ja, over de gehele dag eet je natuurlijk wel veel en ongezond vaak. Begint al met ontbijt met croissantjes en shit. Tussendoor toastjes, stokbrood, kaasjes, nootjes, chops, dineren vaak met hoop vlees. Ijs na. Savonds ook weer.quote:Op maandag 26 december 2016 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoeveel mensen dan eten met kerst hoor, volgens mij overdrijven mensen gewoon graag.
Oh ik heb nooit die tussendoortjes, anders krijg ik tijdens het diner echt niks op. Gewoon bij het opstaan (rond een uur of drie) twee plakjes duivekater, en dan in de avond driegangenmenu. Ook niet bijzonder veel allemaal.quote:Op maandag 26 december 2016 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, over de gehele dag eet je natuurlijk wel veel en ongezond vaak. Begint al met ontbijt met croissantjes en shit. Tussendoor toastjes, stokbrood, kaasjes, nootjes, chops, dineren vaak met hoop vlees. Ijs na. Savonds ook weer.
Al heb ik deze kerstdagen qua tussendoor niet heel veel op opzich
Jeetje. Als ik zo weinig at als jij was ik 20 kilo lichterquote:Op maandag 26 december 2016 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik heb nooit die tussendoortjes, anders krijg ik tijdens het diner echt niks op. Gewoon bij het opstaan (rond een uur of drie) twee plakjes duivekater, en dan in de avond driegangenmenu. Ook niet bijzonder veel allemaal.
Al had ik vandaag alleen een hoofdgerecht en een toetje, is ook prima allemaal.
Ik verbaas me juist hoeveel mensen kunnen eten, je kan toch wel een keer gewoon stoppen met jezelf volproppen.quote:Op maandag 26 december 2016 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jeetje. Als ik zo weinig at als jij was ik 20 kilo lichter
Heeft niks met volstoppen te makenquote:Op maandag 26 december 2016 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verbaas me juist hoeveel mensen kunnen eten, je kan toch wel een keer gewoon stoppen met jezelf volproppen.
Met elke week voetbal moet dat wel goedkomen toch:quote:
Nja het is ook zo dat hier niet heel veel andere hapjes nog op tafel komen, behalve wat nootjes. Maar dat is allemaal niet zo boeiend om te pakken, kan je die ruimte beter bewaren voor lekker eten in de avond.quote:Op maandag 26 december 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft niks met volstoppen te maken
Jouw energiebehoefte is ontzettend laag. En met dit soort dagen vind ik het ook gewoon gezellig om lekker te eten, kan je ook denken van ik laat het stokbrood maar staan want kerstdiner mja. Vind ik niet leuk
neequote:Op maandag 26 december 2016 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met elke week voetbal moet dat wel goedkomen toch:
Aankomen is lastiger dan afvallen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:02 schreef Elan het volgende:
Voeding is 70%
Sport 30%
Als je wil afvallen
Hou eens op Ectoquote:Op dinsdag 27 december 2016 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aankomen is lastiger dan afvallen.
Als je aan de drugs zit wel.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aankomen is lastiger dan afvallen.
heb ik nietquote:Op dinsdag 27 december 2016 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon beetje zelfdiscipline hebben, dikzak.
Gewoon je dag pas om 15:00 beginnen, dat scheelt alvast 2 maaltijden.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs als je er niet aan zit.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon je dag pas om 15:00 beginnen, dat scheelt alvast 2 maaltijden.
zou wel goed voor me zijnquote:Op dinsdag 27 december 2016 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan maar een jaartje het leger in.
volgens mij kom jij wel eens in een kroegquote:Op dinsdag 27 december 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik ben daar ook nog niet aan begonnen.
Is 30 glaasjes beetje gemiddeld voor een actieve drinker?quote:
Waar heb je het overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Echt zelden hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
volgens mij kom jij wel eens in een kroeg
quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:22 schreef Fok-it het volgende:
Als je mij 30 biertjes laat drinken is het Whamm, zo met George Michael mee.Dan kots ik al mijn organen eruit denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Jezus, 2 jaar nu al?quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
utopia
maar die kerel reageert niet meer
Utopiaquote:Op dinsdag 27 december 2016 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
utopia
maar die kerel reageert niet meer
Ik weet nog wel dat er in het eerste jaar echt een aantal enorm irritante figuren in zatenquote:
nog steedsquote:Op dinsdag 27 december 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat er in het eerste jaar echt een aantal enorm irritante figuren in zaten
Ik vind je een aardige jongen, maar je hebt toch wel aantal vrij rare voorkeurenquote:Op dinsdag 27 december 2016 00:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
echt een prachtig programma, ze bouwen aan een nieuwe samenleving!
quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind je een aardige jongen, maar je hebt toch wel aantal vrij rare voorkeuren
naja hoge schatting, ligt er ook aan hoe laat je begint, formaat van de glazen (die plastic bekertjes gaan heel hard) en de vorm van de dag natuurlijkquote:Op dinsdag 27 december 2016 00:21 schreef Fok-it het volgende:
ae
[..]
Is 30 glaasjes beetje gemiddeld voor een actieve drinker?Geen verstand van
Ik heb het idee dat dat echt heul veel is
Ben je niet bang met zulke hoeveelheden dat het een keer fout gaat?quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
naja hoge schatting, ligt er ook aan hoe laat je begint, formaat van de glazen (die plastic bekertjes gaan heel hard) en de vorm van de dag natuurlijk
30 he dan begin je smiddags al na het werken en 5 uur snachts klaarquote:Op dinsdag 27 december 2016 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je niet bang met zulke hoeveelheden dat het een keer fout gaat?
Dat scheelt wel een hoop ja. En je bent natuurlijk al flink immuun geworden voor snel dronken zijn itt mensen die niet elk weekend alcohol gebruikenquote:Op dinsdag 27 december 2016 00:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ken verder mijn grens vrij goed tegenwoordig en stap over op cola als ik er tegen zit.
Ben sowieso geen drankliefhebber. Eerder een barbaar aangezien ik als ik drink net zo lief een Heineken of een Radlertje drink dan van die ipa's ofzo? Dat is tegenwooridg beetje het bier wat je moet drinken toch?quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Beter een paar speciaalbiertjes drinken en ervan genieten, dan jezelf maar kapot zuipen.
Geen idee wat perse moet, en het zal best hipster zijn ofzo, maar ik vind een speciaalbiertje op zijn tijd prima. Al neem ik soms ook gewoon een Amsteltje hoor, laat lekker gaan.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben sowieso geen drankliefhebber. Eerder een barbaar aangezien ik als ik drink net zo lief een Heineken of een Radlertje drink dan van die ipa's ofzo? Dat is tegenwooridg beetje het bier wat je moet drinken toch?
plus dat het evenementenbier is in een feestzaal .. Daar moet je er echt 10 van drinken voor je aangeschoten wordtquote:Op dinsdag 27 december 2016 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat scheelt wel een hoop ja. En je bent natuurlijk al flink immuun geworden voor snel dronken zijn itt mensen die niet elk weekend alcohol gebruiken
Hoelaat heb je operatie?quote:
smiddags maar 10 uur opname. Bedankt zal wel goedkomen maar toch wel spannendquote:Op dinsdag 27 december 2016 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoelaat heb je operatie?
Succes alvast
zuipenquote:Op dinsdag 27 december 2016 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Beter een paar speciaalbiertjes drinken en ervan genieten, dan jezelf maar kapot zuipen.
oja jij gaat in kontjes knijpen hèquote:Op dinsdag 27 december 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik vertrouw mezelf niet als ik echt dronken ben
nja echt knijpen niet meer maar subtiel er langs strijkenquote:Op dinsdag 27 december 2016 01:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oja jij gaat in kontjes knijpen hè
oh zolang ze het maar niet merkenquote:Op dinsdag 27 december 2016 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nja echt knijpen niet meer maar subtiel er langs strijken
En aan haren ruikenquote:Op dinsdag 27 december 2016 01:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oja jij gaat in kontjes knijpen hè
merken ze echt niet hoor, je moet het ook in de drukte doen bij de bar ofzo dat het niet gek voor ze voelt dat er iemand tegen haar kont aanstootquote:Op dinsdag 27 december 2016 01:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh zolang ze het maar niet merken
Anders is het creepy
wat niet weet wat niet deertquote:Op dinsdag 27 december 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
merken ze echt niet hoor, je moet het ook in de drukte doen bij de bar ofzo dat het niet gek voor ze voelt dat er iemand tegen haar kont aanstoot
heb het nog niet eens geprobeerd lolquote:Op dinsdag 27 december 2016 02:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Weer zo'n nacht dat ik uren wakker lig en er maar weer even uitga om die reden gvd
Het niet proberen is tenminste minder frustrerend dan het wel proberen en niet slagen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb het nog niet eens geprobeerd lol
quote:Op maandag 26 december 2016 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ten eerste de chemie tussen Ryan gosling en Emma Stone spat van het beeld af. Sowieso een van haar beste rollen van Emmagodin tot nu toe. Cinematografisch echt een pareltje. Mooie shots, veel kleuren, goeie muziek en Ultimate feelgood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:39 schreef supersof het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:39 schreef supersof het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:46 schreef supersof het volgende:
Waren trouwens echt best veel mensen die de bioscoop uitkwamen en hem saai vonden
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:49 schreef Fok-it het volgende:
Bij mij zelfs twee die wegliepenquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:49 schreef Fok-it het volgende:
Waren trouwens echt best veel mensen die de bioscoop uitkwamen en hem saai vondenwtf
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Vind het in Arnhem sowieso vaak niet echt een fijn filmpubliekquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Bij mij zelfs twee die wegliepenwtf
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
dat vind ik nergens op slaanquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het in Arnhem sowieso vaak niet echt een fijn filmpubliekvind overal dezelfde
ligt er ook aan naar welke film je gaat
maar geen zin om discussie hierover te voeren want ik moet aan school werkenOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Als muziekfilms niet je ding zijn valt daar iets voor te zeggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:49 schreef Fok-it het volgende:
Waren trouwens echt best veel mensen die de bioscoop uitkwamen en hem saai vondenblablablabla![]()
Een of andere Groningse tokkiequote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
ben je keer bij johnny's burgers geweest?quote:
Nee, zag hem wel als nieuw restaurant staan bij THuisbezorgdquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ben je keer bij johnny's burgers geweest?is het lekker?
Het is goddelijkquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, zag hem wel als nieuw restaurant staan bij THuisbezorgdis het lekker?
Hm, ben benieuwdquote:Wel goedkoop zag ik om te bestellen, misschien maar keertje doen
Ja zeker een keer doen, zeker niet duurquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, ben benieuwdWel goedkoop zag ik om te bestellen, misschien maar keertje doen
En burgers zien er inderdaad lekker uitquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja zeker een keer doen, zeker niet duur
Dat mogen ze toch vindenquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:49 schreef Fok-it het volgende:
Waren trouwens echt best veel mensen die de bioscoop uitkwamen en hem saai vonden
Oh.![]()
Ja, maar je weet toch waar die over gaat voor je er naar toe gaat?quote:
Gebeurde wel heel weinig zeggen ze danJa ik ga tohc ook niet naar een actie-film en daarna: Nou was wel heel veel actie hoor
Muah in een drama oid kan er nog steeds wel veel gebeuren, misschien hadden ze gewoon hogere verwachtingen ervan en werden die niet waargemaakt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar je weet toch waar die over gaat voor je er naar toe gaat?
Gebeurde wel heel weinig zeggen ze danJa ik ga tohc ook niet naar een actie-film en daarna: Nou was wel heel veel actie hoor
Oh.![]()
Meeste mensen hebben van te voren geen idee, die gaan "naar de bioscoop" met hun liefje, filmkeuze is bijzaak.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar je weet toch waar die over gaat voor je er naar toe gaat?
blablablabla![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Meeste mensen hebben van te voren geen idee, die gaan "naar de bioscoop" met hun liefje, filmkeuze is bijzaak.Wat een onzin, bijna iedereen checkt van tevoren wel even waar een film over gaat
Dan nog kan er genoeg gebeuren als je alleen de synopsis leest.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]Wat een onzin, bijna iedereen checkt van tevoren wel even waar een film over gaat
Oh.![]()
Ik vind het dan eerder vreselijk dat sommige mensen van die typisch voorspelbare blockbusters na afloop geweldig vinden. Hoe kan je daar nou voldoening uithalen?Oh.![]()
Als je mij bekritiseert dat ik dat niet snap kan je dit ook niet vreselijk vinden natuurlijk he. Net zogoed smaakquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind het dan eerder vreselijk dat sommige mensen van die typisch voorspelbare blockbusters na afloop geweldig vinden. Hoe kan je daar nou voldoening uithalen?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Denk dat je je daarin nogal vergist. Vooral stelletjes zie je regelmatig tobben bij de kassa nog waar ze heen zullen gaan.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]Wat een onzin, bijna iedereen checkt van tevoren wel even waar een film over gaat
blablablabla![]()
Ja, maar dan zien ze van te voren al wel waar de films over gaanquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk dat je je daarin nogal vergist. Vooral stelletjes zie je regelmatig tobben bij de kassa nog waar ze heen zullen gaan.
Ik kan best begrijpen dat sommige mensen goede films saai vinden (als er niet genoeg in gebeurt), maar dat je van die teringslechte films als Avengers en Jurassic World blij kan worden snap ik echt geen tyfus. Dat heeft ook niks met smaak te maken, want dat is echt slecht.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je mij bekritiseert dat ik dat niet snap kan je dit ook niet vreselijk vinden natuurlijk he. Net zogoed smaakOh.![]()
Bij Hostile zag ik meerdere mensen de zaal uitlopen, blijkbaar leest dus niet iedereen zich in.
Terwijl er toch behoorlijk wat gedoe over was in de media destijds.blablablabla![]()
Mwah, Box Office van die films ligt toch altijd het hoogst. En buiten het verhaal kan je montage, regie of special effects natuurlijk ook knap gemaakt vindenquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan best begrijpen dat sommige mensen goede films saai vinden (als er niet genoeg in gebeurt), maar dat je van die teringslechte films als Avengers en Jurassic World blij kan worden snap ik echt geen tyfus. Dat heeft ook niks met smaak te maken, want dat is echt slecht.
Dat heb ik ook gemist, dus dat kan best.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:44 schreef Elan het volgende:
Bij Hostile zag ik meerdere mensen de zaal uitlopen, blijkbaar leest dus niet iedereen zich in.
Terwijl er toch behoorlijk wat gedoe over was in de media destijds.
Al lees ik altijd wel de synopsis van tevoren ja.Oh.![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan best begrijpen dat sommige mensen goede films saai vinden (als er niet genoeg in gebeurt), maar dat je van die teringslechte films als Avengers en Jurassic World blij kan worden snap ik echt geen tyfus. Dat heeft ook niks met smaak te maken, want dat is echt slecht.Dat zijn nou juist prima filmpjes om in de bios te kijkenquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan best begrijpen dat sommige mensen goede films saai vinden (als er niet genoeg in gebeurt), maar dat je van die teringslechte films als Avengers en Jurassic World blij kan worden snap ik echt geen tyfus. Dat heeft ook niks met smaak te maken, want dat is echt slecht.
blablablabla![]()
Elke regisseur met zelfrespect maakt dat soort kankerverwekkende films niet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, Box Office van die films ligt toch altijd het hoogst. En buiten het verhaal kan je montage, regie of special effects natuurlijk ook knap gemaakt vinden
Ik krijg er daadwerkelijk allergische reacties op.Oh.![]()
Heb zo'n Flexcard, als ik tijd heb kijk ik gewoon alles. Toch "gratis".quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gemist, dus dat kan best.
Al lees ik altijd wel de synopsis van tevoren ja.
Smokkel ook gewoon wat te zuipen mee. Niks mis mee.blablablabla![]()
Mwah, daar kan je niet aan de omschrijving van aflezen dat er disturbing scenes in zitten.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:44 schreef Elan het volgende:
Drie jongens, twee Amerikanen en een IJslander, trekken door Europa. Tijdens hun reis wordt hen verteld over de hemel op aarde voor de Amerikaanse backpackers: Een "Hostel" in Slowakije waar het krioelt van de gewillige Oost-Europese dames. Wanneer ze op de plaats van hun bestemming aangekomen zijn, maken de jongens binnen de kortste keren kennis met aantrekkelijke dames uit Slowakije. Dus het feest kan losbarsten. Langzaam maar zeker komen de jongens erachter dat er méér aan de hand is dan zij denken.
Dit is bijv het plot van Hostel, kan je gewoon van denken dat het een spannende film is, geen slaughter“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik ging eens met een vriend mee naar The Avengers (hele zaal vol, vond ik onbegrijpelijk). Er was één rustige scène dat ze met elkaar zaten te chillen die ik leuk vond, maar toen alle cliché actiescènes en geforceerde grappen kwamen zat ik me dood te ergeren. Ik kan ook niet tegen die romantische meets op het einde wat je al ver van tevoren ziet aankomen (had ik ook bij Fantastic Beastsquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:45 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn nou juist prima filmpjes om in de bios te kijken)
Oh.![]()
Ik heb ook veel meer waardering voor andere regisseurs dan Michael Bay enzo ja, dat kloptquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke regisseur met zelfrespect maakt dat soort kankerverwekkende films niet.
Ik krijg er daadwerkelijk allergische reacties op.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Daar is GGMM fan van.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb ook veel meer waardering voor andere regisseurs dan Michael Bay enzo ja, dat kloptOh.![]()
Destijds echt enorm veel commotie over geweest, er waren zelfs zalen die hem niet meer draaiden.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, daar kan je niet aan de omschrijving van aflezen dat er disturbing scenes in zitten.blablablabla![]()
Bieber kwam net voorbij in de top 2000.
R.i.P#Top2000.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Geef mij maar Woody Allen, Lars von Trier of Inarittugodquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Al die hoeren vermoorden die knapen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, daar kan je niet aan de omschrijving van aflezen dat er disturbing scenes in zitten.
Drie jongens, twee Amerikanen en een IJslander, trekken door Europa. Tijdens hun reis wordt hen verteld over de hemel op aarde voor de Amerikaanse backpackers: Een "Hostel" in Slowakije waar het krioelt van de gewillige Oost-Europese dames. Wanneer ze op de plaats van hun bestemming aangekomen zijn, maken de jongens binnen de kortste keren kennis met aantrekkelijke dames uit Slowakije. Dus het feest kan losbarsten. Langzaam maar zeker komen de jongens erachter dat er méér aan de hand is dan zij denken.
Dit is bijv het plot van Hostel, kan je gewoon van denken dat het een spannende film is, geen slaughterOh.![]()
Nolangodquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef mij maar Woody Allen, Lars von Trier of Inarittugod
Oh.![]()
Ik heb hem ook nog niet gezienquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Destijds echt enorm veel commotie over geweest, er waren zelfs zalen die hem niet meer draaiden.Ben niet zo van die films, kan er ook slecht tegen verder
Jr ik had vanochtend een vraag voor je in het vbl topic.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niks mis met een goede film.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:50 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk zijn films gewoon voor proleten, boeken daarentegen....Oh.![]()
Wat dan?quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jr ik had vanochtend een vraag voor je in het vbl topic.Oh.![]()
Weet jij of ''Descendants''quote:
Canon is in de Disney Lore?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Genoeg intelligente films. Als je alleen maar wacht op films waar 3D achter staat, ja.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:50 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk zijn films gewoon voor proleten, boeken daarentegen....
Net als dat boeken van Saskia Noort ook proletenvoer is
Daar heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet jij of ''Descendants''
Canon is in de Disney Lore?Oh.![]()
Een Disney serie waar de kinderen van de slechteriken samen komen en zingen ofzo was vanochtend op tv.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord.
De zoon van Jafar en Scar oa.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waarom kijk jij ditquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een Disney serie waar de kinderen van de slechteriken samen komen en zingen ofzo was vanochtend op tv.
De zoon van Jafar en Scar oa.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
![]()
Walt draait zich nog eens drie keer om.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat lijkt me niet dat dat canon isquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een Disney serie waar de kinderen van de slechteriken samen komen en zingen ofzo was vanochtend op tv.
De zoon van Jafar en Scar oa.Scar heeft maar één zoon:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
We waren net uit bed langer dan 5 min heeft het ook niet opgestaan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit heeft niks meer met Disney te maken inderdaad.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Walt draait zich nog eens drie keer om.Oh.![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet dat dat canon isScar heeft maar één zoon:
Hmmn ik hoop dat niet alle low budget Disney vervolgen canon zijn al was lion king 2 wel een betere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lion King 2 was de beste direct-to-video vervolg van Disney jaquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hmmn ik hoop dat niet alle low budget Disney vervolgen canon zijn al was lion king 2 wel een betere.En ik zie het wel als canon opzich.
Oh.![]()
Juist niet, Disney dacht in die tijd te scoren met Pocahontas en TLK was het B-project met het "mindere" team waarvan ze niet hadden gedacht dat het zo zou scoren. Nou dat was dus een verkeerde inschattingquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:02 schreef Elan het volgende:
Lion King is toch ook een commercieel blockbustertje JR?
Oh.![]()
Als Kofu gewoon van Scar was geweest had ik het beter gevonden.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lion King 2 was de beste direct-to-video vervolg van Disney jaEn ik zie het wel als canon opzich.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geloof ik niks van, anders huur je echt niet een grootheid in als Elton John voor de liedjes.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Juist niet, Disney dacht in die tijd te scoren met Pocahontas en TLK was het B-project met het "mindere" team waarvan ze niet hadden gedacht dat het zo zou scoren. Nou dat was dus een verkeerde inschatting
Welke op zijn beurt zich ook echt niet zou lenen voor een B-project zoals jij het noemt.blablablabla![]()
Kovu*quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als Kofu gewoon van Scar was geweest had ik het beter gevonden.
Hij kwam ook voor in een Lion Guard episode laatstNet als Nuka, Vitani en Zira. Dat was wel genot
Oh.![]()
http://www.tor.com/2015/0(...)-you-will-ever-hear/ Succes met lezenquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof ik niks van, anders huur je echt niet een grootheid in als Elton John voor de liedjes.
Welke op zijn beurt zich ook echt niet zou lenen voor een B-project zoals jij het noemt.Oh.![]()
Budget van pocahontas was wel groterquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof ik niks van, anders huur je echt niet een grootheid in als Elton John voor de liedjes.
Welke op zijn beurt zich ook echt niet zou lenen voor een B-project zoals jij het noemt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Had ik ook niet verwacht van je, maar daarom heeft een discussie met jou niet zoveel zin hierover.quote:Oh.![]()
ja, dus?quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Budget van pocahontas was wel groterblablablabla![]()
Oh ja dat was er ook nog.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kovu*
Hij kwam ook voor in een Lion Guard episode laatstNet als Nuka, Vitani en Zira. Dat was wel genot
Wel echt voor kleuters dat toch?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jammer dat ze Pocahontas in die film niet echt 12 ofzo hadden gemaakt toen ze een relatie kreeg met die Brit.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Budget van pocahontas was wel groterOh.![]()
De ene episode meer dan de ander, maar het is niet zoals Dora ofzo. Gewoon laten leren over de savanne en hoe het daar gaat, maar ik kijk voor de leuke verwijzingen naar TLKquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh ja dat was er ook nog.
Wel echt voor kleuters dat toch?en het is gewoon leuk om te zien.
Oh.![]()
Nee moet ik nog zien, schijnt ook wel erg mooie film te zijn he. Maar komt volgens mij pas februari hier.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:13 schreef Elan het volgende:
Heb je Manchester by the Sea gezien Fokkie?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Casey Affleck god.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee moet ik nog zien, schijnt ook wel erg mooie film te zijn he. Maar komt volgens mij pas februari hier.
Zoveel talent dan zijn oudere broer.blablablabla![]()
Nooit gezienquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ze Pocahontas in die film niet echt 12 ofzo hadden gemaakt toen ze een relatie kreeg met die Brit.op een of andere manier was dat een van de Disneyfilms die me totaal niet trok. Net als Mulan ofzo.
Mijn zus kreeg die voor haar verjaardag ooit dus was één van de videobanden in de kast. Dan moest je het daarmee doen hèquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit gezienop een of andere manier was dat een van de Disneyfilms die me totaal niet trok. Net als Mulan ofzo.
Nu zijn die kinderen verwend met Netflix dat ze alles kunnen kijken.
Oh.![]()
Mulan heb ik trouwens ook pas vrij laat gezien, was ook niet heel goed vond ik.
Gewoon TLK en Tarzan
Oh.![]()
Goeie acteur is dat ja. Al was Ben Affleck wel top in Gone Girl.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Casey Affleck god.
Zoveel talent dan zijn oudere broer.
Wel grappig hoeveel familieleden je hebt in dat wereldje“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Fok it snel top 2000 aan leen is nu !!!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tlk ja. En Aladinquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon TLK en Tarzan“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Leen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fok it snel top 2000 aan leen is nu !!!“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ja die is ook leuk, de eerste dan. Die vervolgen waren wel een stuk matiger qua animatiekwaliteit.quote:Oh.![]()
En Dumbo
Nooit gezienquote:Heb ze nog steeds niet allemaal gezien.
Hunchback was ook wel goed trouwens hoor, best duister voor een Disney.Oh.![]()
Leen Towers !quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Voor mij was het altijd TLK en Aladdin.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon TLK en TarzanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
W0t welke film is dat? Bedoel je niet Frozen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:23 schreef Elan het volgende:
Wat was jullie slechtste Disney Film?
Mijne Ice Princessmoralistisch gezwam
Oh.![]()
Little Mermaid vond ik ook aidsquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:23 schreef Elan het volgende:
Wat was jullie slechtste Disney Film?
Mijne Ice Princessmoralistisch gezwam
Van de nieuwste High School Musical natuurlijk
Zac Efron
Glenn Close als Cruella de vilquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
101 Dalmatians (zowel tekenfilm als irl) vond ik ook altijd heel vet
Slechtste Disneyfilm kan ik niet zo snel bedenken, misschien iets als Doornroosje omdat ik dat verhaal al zo goed kende.Oh.![]()
Frozen is volgens mij wel de Lion King van deze tijd he?
Als je ziet wat een merchandise men daar van verkoopt
blablablabla![]()
Dat zie ik niet als Disney film, net als Pirates.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:25 schreef Fok-it het volgende:
Van de nieuwste High School Musical natuurlijk
Zac Efron
Zelfde moederbedrijf, maar bij Disney denk ik gewoon aan die animatiefilmsOh.![]()
Serieus ja? Emma is ook echt een leuk kindquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er komt ook een Cruella film met misschien Emma Stone in de hoofdrol hè.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Uit Eurotrip komt die, leuke meid ja.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:26 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
JR zal wel weer geilen op die chick, terechtBizar populair. Snap ik niet, want het is best een aardig filmpje maar niet heel bijzonder. Niet eens een echt goede villainquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:27 schreef Elan het volgende:
Frozen is volgens mij wel de Lion King van deze tijd he?
Als je ziet wat een merchandise men daar van verkooptOh.![]()
Cruella (2018) - IMDbquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serieus ja? Emma is ook echt een leuk kind
Weet niet of het al bevestigd is, maar ben dan wel benieuwd wat ze ervan maken.Oh.![]()
Die hele film wordt gedragen op Let it goquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uit Eurotrip komt die, leuke meid ja.
[..]
Bizar populair. Snap ik niet, want het is best een aardig filmpje maar niet heel bijzonder. Niet eens een echt goede villain“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Al die remakes en badguy films hoeft voor mij niet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cruella (2018) - IMDb
Weet niet of het al bevestigd is, maar ben dan wel benieuwd wat ze ervan maken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vetquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cruella (2018) - IMDb
Weet niet of het al bevestigd is, maar ben dan wel benieuwd wat ze ervan maken.Apart gecast wel
En dat je daarna de rule 34 van die film gaat checkenquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die hele film wordt gedragen op Let it go
Oh.![]()
Maleficent viel wel tegen dat ze ineens toch goed wasquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al die remakes en badguy films hoeft voor mij niet.Laat de hoofdpersoon dan ook echt slecht zijn. Bij Cruella de film krijgt ze zeker ineens berouw als alle puppy's in nood zijn en bevrijdt ze die hondjes toch maar.
Oh.![]()
Frozen is inderdaad overrated de leukste Disney film van de laatste vijf jaar is Ralph met al die games.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo iets krijg je ja en daarna krijg je Jafar en Gaston ofzo.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maleficent viel wel tegen dat ze ineens toch goed wasLaat de hoofdpersoon dan ook echt slecht zijn. Bij Cruella de film krijgt ze zeker ineens berouw als alle puppy's in nood zijn en bevrijdt ze die hondjes toch maar.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zou wel een film willen van de jeugd van Scar en hoe hij zo geworden is (maar dan wel gewoon de getekende versie)quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo iets krijg je ja en daarna krijg je Jafar en Gaston ofzo.Oh.![]()
Daar komt een deel 2 vanquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Frozen is inderdaad overrated de leukste Disney film van de laatste vijf jaar is Ralph met al die games.Kan je ook best veel kanten mee op natuurlijk.
Ik vond Inside Out van Pixar ook wel erg tof gedaan trouwens.Oh.![]()
Allemaal troep man, moet je gewoon mijdenquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Moet Moana ook nog zien, ben ik wel benieuwd naar.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Is dat die hawaai film?quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Moet Moana ook nog zien, ben ik wel benieuwd naar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoezo dat? Ik vind de animatiefilms die recent uitkomen vaak nog steeds wel tof hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Allemaal troep man, moet je gewoon mijdenOh.![]()
Net als de blockbusters worden animatiefilms natuurlijk ook in extreme mate geproduceerd he. Vind weinig kwaliteit over het algemeen. Op uitzonderingen naquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik vind de animatiefilms die recent uitkomen vaak nog steeds wel tof hoor.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Die met dat konijn en die vos is ook Disney toch? Laatst op Netflix gezien die was ook beter als Frozen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met als verschil dat ik animatiefilms niet kijk voor het verhaal maar voor de leuke grapjes en verwijzingen. En het gevoel dat het oproeptquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als de blockbusters worden animatiefilms natuurlijk ook in extreme mate geproduceerd he. Vind weinig kwaliteit over het algemeen. Op uitzonderingen naOh.![]()
Frank & Frey en Lady&the Tramp waren ook echt goud trouwens
Zootropolis?quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die met dat konijn en die vos is ook Disney toch? Laatst op Netflix gezien die was ook beter als Frozen.
Die is echt geniaal
Oh.![]()
Ik had Lady& the Tramp 2 hier op videoband, ook echt grijs gedraaid.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:38 schreef Fok-it het volgende:
Frank & Frey en Lady&the Tramp waren ook echt goud trouwens
Frank & Frey pas laatst voor het eerst gezien
Oh.![]()
Ja die was echt leuk had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zootropolis?
Die is echt geniaalThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb jij The Secret life of pets and dogs gezien? Die vond ik dan wel weerr erg leukquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zootropolis?
Die is echt geniaal“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Pets zeg ik ook echt lol. Cats bedoel ik natuurlijk“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Vond ik wel weer creatief gemaakt allemaal.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja die was echt leuk had ik niet verwacht.Die vond ik juist weer tegenvallenquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij The Secret life of pets and dogs gezien? Die vond ik dan wel weerr erg leukVoelde voor mij als een rip-off van Toy Story, had meer verwacht van het idee erachter.
Oh.![]()
Het is gewoon Secret Life of Pets hoorquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:41 schreef Fok-it het volgende:
Pets zeg ik ook echt lol. Cats bedoel ik natuurlijk
Oh.![]()
Ohquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is gewoon Secret Life of Pets hoorKlopt ja
Ben in de war
Jaaa Iwanius reageert eindelijk op mijn post
Waar?quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:48 schreef Fok-it het volgende:
Hij is zeker nu pas zijn rondje aan het maken in dat subforum
Oh.![]()
Iwaniusquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:48 schreef Fok-it het volgende:
Net zo'n sneu figuur als Stijn . Narcistische kutjesblablablabla![]()
Geen idee,hij was aan het haten op het veramerikaniseren van Nederlandquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar?
Hij is zeker nu pas zijn rondje aan het maken in dat subforum“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Oh godquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee,hij was aan het haten op het veramerikaniseren van Nederland
blablablabla![]()
Nou ik moet mijn woorden terugnemen. Het was een wereldrestaurant ipv een wok en ze hadden best goed eten en redelijk aardige sushi. Dat viel allemaal reuze mee.
Waar heb je gegeten?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:03 schreef Fok-it het volgende:
Nou ik moet mijn woorden terugnemen. Het was een wereldrestaurant ipv een wok en ze hadden best goed eten en redelijk aardige sushi. Dat viel allemaal reuze mee.blablablabla![]()
Jaarlijkse etentje van m'n oma.quote:bij een of andere tent in Spijkenis
kijk eens in de spiegelquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Iwanius
Net zo'n sneu figuur als Stijn . Narcistische kutjes
(Niet schrikken)![]()
Vind je me narcistisch danquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kijk eens in de spiegel
(Niet schrikken)
blablablabla
Forum Opties Forumhop: Hop naar: