maar je wilde geen nieuw topic openen. Nu krijg ik een banquote:Op maandag 26 december 2016 02:50 schreef Paxcon het volgende:
Ahw wat leuk dat je deze als OP plaatje doet
Hvj mortaxx
hoezo banquote:Op maandag 26 december 2016 02:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar je wilde geen nieuw topic openen. Nu krijg ik een ban
is hier tegenwoordig een hele strenge moderatorquote:Op maandag 26 december 2016 02:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hoezo ban
Krijg je ban als je geen nummer doet?
raar dat je dan mij een ban probeerde aan te smerenquote:Op maandag 26 december 2016 02:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is hier tegenwoordig een hele strenge moderator
Bamquote:Op maandag 26 december 2016 02:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
raar dat je dan mij een bam probeerde aan te smet
daar ging iets gruwelijk misquote:Op maandag 26 december 2016 02:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bam
Smet
Nee want jij hebt nog geen officiële waarschuwing gehad denk ik
die nam het soms ook wat te serieusquote:Op maandag 26 december 2016 02:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
daar ging iets gruwelijk mis
oh nee klopt
Misschien kanovinnie terug vragen anders
Sup?quote:
He wp. Heb je leuke kerst?quote:
Wattan?quote:Op maandag 26 december 2016 13:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
leuk is anders![]()
maar is prima ja
zometeen 3de kerstdiner
gister van 11 tot 10 gewerkt en vandaag weer van 5 tot 11 ofzoquote:Op maandag 26 december 2016 13:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wattan?
Ja primaik heb altijd wel gezellige kerstdagen gelukkig
Oh ja horeca he, dat is wel aids inderdaad met kerstquote:Op maandag 26 december 2016 13:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gister van 11 tot 10 gewerkt en vandaag weer van 5 tot 11 ofzo
maar morgen personeelsuitje
even de baas failliet zuipen huup
nja is over het algemeen niet zo erg om 1 dag te werkenquote:Op maandag 26 december 2016 13:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja horeca he, dat is wel aids inderdaad met kerst
?quote:Op maandag 26 december 2016 13:23 schreef Flippiee het volgende:
Wat een kneuzen atm in dat Thailand topic
En lekker verdienenquote:Op maandag 26 december 2016 13:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nja is over het algemeen niet zo erg om 1 dag te werken
maar ik en een andere collega moeten beide dagen werken
das wel kut op zich maar ja wel gezellig met zijn alle eten enzo
gewoon wat napalm op het topic pleurenquote:Op maandag 26 december 2016 13:23 schreef Flippiee het volgende:
Die Toefjesquote:Op maandag 26 december 2016 13:23 schreef Flippiee het volgende:
Ja een of ander persoon die verliefd is geworden op een stad met hoeren.quote:
Dit is echt een walgelijk opmerking wp.quote:Op maandag 26 december 2016 13:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon wat napalm op het topic pleuren
net als in '69
Ben je in zo'n mooi land en dan word je verliefd op zo'n stad. Hoe die ook over hoeren sprakquote:Op maandag 26 december 2016 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Toefjeswat een mongool.
Pattaya heeft m'n hart gestolen![]()
Dan ben je gewoon een wanhopige sukkel inderdaad.quote:Op maandag 26 december 2016 13:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja een of ander persoon die verliefd is geworden op een stad met hoeren.Iemand anders die geen geld had en toch een ticket boekte om naar Thailand te gaan maar uiteindelijk niet durfde. Etc etc.
[..]
Dit is echt een walgelijk opmerking wp.
[..]
Ben je in zo'n mooi land en dan word je verliefd op zo'n stad. Hoe die ook over hoeren sprakEn die 0906 kan er ook wat van. Man man man.
Vervolgens posts over roken. Dat topic gaat nergens over atm.
sry ben beetje agressiefquote:Op maandag 26 december 2016 13:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja een of ander persoon die verliefd is geworden op een stad met hoeren.Iemand anders die geen geld had en toch een ticket boekte om naar Thailand te gaan maar uiteindelijk niet durfde. Etc etc.
[..]
Dit is echt een walgelijk opmerking wp.
[..]
Ben je in zo'n mooi land en dan word je verliefd op zo'n stad. Hoe die ook over hoeren sprakEn die 0906 kan er ook wat van. Man man man.
Vervolgens posts over roken. Dat topic gaat nergens over atm.
Mja ieder zijn ding natuurlijk maar ik vind het vreemdquote:Op maandag 26 december 2016 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een wanhopige sukkel inderdaad.
Kan gebeuren maar die foto's die ik van napalm heb gezien en de gevolgen in Vietnam zelf vond ik best heftig. (Understatement of the year)quote:
ohquote:Op maandag 26 december 2016 13:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
i
Mja ieder zijn ding natuurlijk maar ik vind het vreemd
[..]
Kan gebeuren maar die foto's die ik van napalm heb gezien en de gevolgen in Vietnam zelf vond ik best heftig. (Understatement of the year)
Hij had het ook over het scoren van een hoer hequote:Op maandag 26 december 2016 13:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja ieder zijn ding natuurlijk maar ik vind het vreemd
[..]
Kan gebeuren maar die foto's die ik van napalm heb gezien en de gevolgen in Vietnam zelf vond ik best heftig. (Understatement of the year)
je hoeft zo'n meid alleen maar te betalen?quote:Op maandag 26 december 2016 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij had het ook over het scoren van een hoer heHoe scoor je die?
je betaalt dr en meer moeite hoef je niet te doen hoor
Pattaya staat er niet echt om bekend dat de meeste vrouwen daar hard to get zijn neequote:Op maandag 26 december 2016 13:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je hoeft zo'n meid alleen maar te betalen?
wat een hoer zeg...
Waarom heb je hier zo'n sterke mening over?quote:Op maandag 26 december 2016 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pattaya staat er niet echt om bekend dat de meeste vrouwen daar hard to get zijn nee
Ik heb niks tegen hoeren en betaalde seks hoor. Maar als je daar voor het eerst mee in aanraking komt en meteen verliefd bent, tsja. Beetje jammerquote:Op maandag 26 december 2016 13:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom heb je hier zo'n sterke mening over?
Waarom is dat jammer?quote:Op maandag 26 december 2016 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen hoeren en betaalde seks hoor. Maar als je daar voor het eerst mee in aanraking komt en meteen verliefd bent, tsja. Beetje jammer
Komt erg wanhopig over. Sowieso als je op reis bent en een ordinair seksoord steelt je hart en alle andere mooie gebieden niet heb je ecjt een wansmaak imo.quote:
Als hij daar van kan genieten is dat toch prima?quote:Op maandag 26 december 2016 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt erg wanhopig over. Sowieso als je op reis bent en een ordinair seksoord steelt je hart en alle andere mooie gebieden niet heb je ecjt een wansmaak imo.
Zeker.quote:Op maandag 26 december 2016 13:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als hij daar van kan genieten is dat toch prima?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |