Live zijn ze heel slecht. Ben op Lowlands na 5 minuten weggelopen, wat een aanfluiting.quote:Op zondag 25 december 2016 22:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volbeat..het infantiele broertje van Metallica zeg maar
Klopt. Maar ik had wel een nummer van MJ in mijn lijst, dat dan weer wel.quote:
Welke?quote:Op zondag 25 december 2016 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik had wel een nummer van MJ in mijn lijst, dat dan weer wel.
Ja the past, the present heeft alleen they don't really care about us, de rest was zeikmuziekquote:Op zondag 25 december 2016 22:09 schreef zoem het volgende:
[..]
Het album HIStory vind ik nog wel het tofste. Staan zo'n beetje alle goede nummers op.
Ik heb ze ooit moeten doorstaan omdat ik Rammstein van dichtbij wilde zien een paar jaar terug op Werchter. Jezus wat was dat een lang concert met kutmuziek.quote:Op zondag 25 december 2016 22:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Live zijn ze heel slecht. Ben op Lowlands na 5 minuten weggelopen, wat een aanfluiting.
Sierd: KOEKOEKquote:Op zondag 25 december 2016 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Weer zo'n tyfushond die door de muziek heen lult.
Krijg een poliep op je stembanden, Roodbeen.
Live schijnen ze of héél goed te zijn, óf heel slecht te zijn. Ik had ook de pech in de laatste categorie te belanden op pinkpop. Echt genant.quote:Op zondag 25 december 2016 22:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Live zijn ze heel slecht. Ben op Lowlands na 5 minuten weggelopen, wat een aanfluiting.
Het is een djquote:Op zondag 25 december 2016 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Smooth Criminal. Maar Dirty Diana had ook zomaar gekund.quote:
Ssssst, je post door het nummer heen.quote:Op zondag 25 december 2016 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb ze een keer op Werchter gezien, op dezelfde avond als Rammstein. Dat was best prima.quote:Op zondag 25 december 2016 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Live schijnen ze of héél goed te zijn, óf heel slecht te zijn. Ik had ook de pech in de laatste categorie te belanden op pinkpop. Echt genant.
Hij is ook veel te tevreden met hemzelf, Kijk hem daar staan dan.quote:Op zondag 25 december 2016 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bedoel je 1988?quote:
Waarvoor dank.quote:Op zondag 25 december 2016 22:11 schreef Sfeermaker het volgende:
Volbeat - sad Man's tongue. Ik heb erop gestemd. Heerlijk
88quote:
Echt?? Vind ik verschrikkelijk, terwijl ik fan ben..Kan 20 nummers van m noemen die hoger staan.quote:Op zondag 25 december 2016 22:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Smooth Criminal. Maar Dirty Diana had ook zomaar gekund.
Common People zijn dit jaar niet echt in trek.quote:Op zondag 25 december 2016 22:13 schreef Bugno het volgende:
[..]
Echt?? Vind ik verschrikkelijk, terwijl ik fan ben..Kan 20 nummers van m noemen die hoger staan.
Dit staat trouwens echt laag....
DJ Tiesto.quote:
Bij de Douwe Egberts punten?quote:Op zondag 25 december 2016 22:13 schreef asco het volgende:
Ik moest hier 4 gulden 25 bijleggen voor de single en ik deed het.
GarrixGod op Pinkpopquote:
Ik kan Stenders altijd wel waarderen.quote:
Staat There's a light that never goes out er niet in? Die vind jij toch ook heel goed?quote:Op zondag 25 december 2016 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op 1988 stond het beste liedje wat ik deze week ga horen.
Dat is echt een uberkneus. Ik moet echt huilen om de PSV users op dit forum. Ik snap je PSV haat wel als ik al die paupers zie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |