Ik ga mijn plaat herhalen, maar nogmaals: Wire is een prachtig lied.quote:Op zondag 25 december 2016 22:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je op U2 stemt heb je niet alleen een teringhekel aan jezelf maar ook aan je medemensen.
Als je een paar jaar geleden 3fm luisterde ken je Midnight City wel (beste plaat ooit trouwens)quote:
Oh ik ken haar wel hoor. Maar dat is wel echt bizar zoetsappig. Had ik niet direct verwacht.quote:Op zondag 25 december 2016 22:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja. Vind het trouwens wel een beetje een ongelukkig gekozen artiestennaam (want echt supergeneriek), maar oké.
Ze is sowieso wel een beetje gek, ze heeft haar officiële naam op haar paspoort ook laten veranderen in Lights. Lights Poxleitner. En haar dochtertje heet Rocket.
Ik vond eigenlijk alleen Yellow leukquote:Op zondag 25 december 2016 22:27 schreef zoem het volgende:
[..]
CP heeft best wel een paar puike nummers: Clocks en The Scientist. Mja smaken verschillen
Dat bepaal jij niet.quote:Op zondag 25 december 2016 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga mijn plaat herhalen, maar nogmaals: Wire is een prachtig lied.
Midnight City is prima, maar Wait is pas echt heerlijk.quote:Op zondag 25 december 2016 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je een paar jaar geleden 3fm luisterde ken je Midnight City wel (beste plaat ooit trouwens)
quote:Op zondag 25 december 2016 22:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je op U2 stemt heb je niet alleen een teringhekel aan jezelf maar ook aan je medemensen.
Die ken ik iddquote:Op zondag 25 december 2016 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je een paar jaar geleden 3fm luisterde ken je Midnight City wel (beste plaat ooit trouwens)
Ik vind haar schattigquote:Op zondag 25 december 2016 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh ik ken haar wel hoor. Maar dat is wel echt bizar zoetsappig. Had ik niet direct verwacht.
Kim & Jessiequote:Op zondag 25 december 2016 22:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Midnight City is prima, maar Wait is pas echt heerlijk.
Oeh ja die is ook tof. Maar inderdaad ze hebben ook een hoop matige nummers.quote:Op zondag 25 december 2016 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk alleen Yellow leuk
Couleurs en Sitting ook.quote:
Dat ie moge rusten in Freydequote:Op zondag 25 december 2016 22:28 schreef Bos81 het volgende:
En weer een nummer van een band, waar een van de leden dit jaar is heengegaan.
Kan ik niet ontkennen.quote:
De makkelijkste om er in te komen in ieder geval, dus ik zeg ja.quote:Op zondag 25 december 2016 22:30 schreef D. het volgende:
Ik hengel nu Hurry Up, We're Dreaming binnen
goede keuze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |