Die edit van mij kwam omdat er het woord quote onder mijn bericht stond. Vond dit slordig maar vond de bronvermelding wel zo netjes om te bewarenquote:
Ik kende heel die Charlotte nietquote:Op maandag 26 december 2016 22:24 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Die edit van mij kwam omdat er het woord quote onder mijn bericht stond. Vond dit slordig maar vond de bronvermelding wel zo netjes om te bewaren
Gaat over Koert of Marcel? Ga zelf ook wel voor Koert. Als we eerlijk zijn zit er nou ook weer niet super veel tactiek in het spelletje darts, en er valt ook niet heel veel over na te praten, dus kan het soms nog wel eens wat saai worden. En dan is Koert de beroerdste niet om door te slaan in zn enthousiasme ondanks dat hij er idd niet heel veel verstand van heeft. Maar vind dat zijn enthousiasme in dit geval wel iets toevoegt.quote:Op maandag 26 december 2016 20:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De mening hier is een beetje dat hij juist wat doorslaat in zijn enthousiasme, altijd vrij voorspelbare en bovendien gesloten vragen heeft en het natuurlijk wel fijn is als hij er enigszins kijk op heeft (dus bijvoorbeeld wel het verschil ziet tussen Van Gerwen en Webster, wat hem niet lukte)
Wel grappig hoe zoiets kan verschillen
Wat ik schreef ging over Marcel jaquote:Op dinsdag 27 december 2016 01:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gaat over Koert of Marcel? Ga zelf ook wel voor Koert. Als we eerlijk zijn zit er nou ook weer niet super veel tactiek in het spelletje darts, en er valt ook niet heel veel over na te praten, dus kan het soms nog wel eens wat saai worden. En dan is Koert de beroerdste niet om door te slaan in zn enthousiasme ondanks dat hij er idd niet heel veel verstand van heeft. Maar vind dat zijn enthousiasme in dit geval wel iets toevoegt.
Die had ik niet verwachtquote:Op dinsdag 27 december 2016 02:11 schreef wimderon het volgende:
Ik kan Peter Wright niet uitstaan of Ik geniet van Peter Wright
Gewoon Lakeside kijken en daarna even wachten en weer door met The Masters, en daarna begint Premier League weer en knallen we door met UK Open Qualifiersquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:21 schreef heywoodu het volgende:
Overigens kijk ik niet letterlijk het hele jaar door darts, want na een WK en Premier League heb ik het vaak wel weer even gehad met altijd maar diezelfde wedstrijden
Maar alleen het WK is ook weer te weinig
Kom je nou pas meequote:Op dinsdag 27 december 2016 02:11 schreef wimderon het volgende:
Die laatste is een instinker natuurlijk. Allebei wereldse gozers![]()
![]()
Wij gaan ook GENIETEN van Q-school.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon Lakeside kijken en daarna even wachten en weer door met The Masters, en daarna begint Premier League weer en knallen we door met UK Open Qualifiers
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |