Anderhalf jaar bezig nu. Youtube from scratch..zit vooral in de popliedjeshoek. Leuk om te doen. Als ik een keer betere opnameapparatuur heb ( en durf) zal ik hier ook wel eens wat plaatsen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 19:54 schreef Fooshantay het volgende:
[..]
Gracias!
Virtuoos :$ haha
Ik speel in totaal zo'n 8 á 9 jaar en ik ben autodidact :p
Jij?
Zoals ik het zie bij Fender custom shop. Zit er noiseless single coils in en zit er midboost in, die de midden tonen dus versterkt in de tweede tonecontroller. Daarnaast denk ik dat er een hele batterij aan pedalen liggen voor hem.quote:Op zondag 16 april 2017 23:17 schreef Ingolstadt het volgende:
Iemand enig idee hoe je die sound van Clapton op 2:30 krijgt?
Soort effect dat je hoort
Zeker doen! Is echt leuk om te doen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Anderhalf jaar bezig nu. Youtube from scratch..zit vooral in de popliedjeshoek. Leuk om te doen. Als ik een keer betere opnameapparatuur heb ( en durf) zal ik hier ook wel eens wat plaatsen.
Ik heb op zijn blackie gitaar gespeeld inderdaad hele hoge output met veel mids. Veel pedalen gbruikt hij niet. Met die hoge output zorgt die voor overdrive geluid van zijn versterker. Om het wat romiger te maken rolt hij zijn volume op de gitaar wat naar beneden.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zoals ik het zie bij Fender custom shop. Zit er noiseless single coils in en zit er midboost in, die de midden tonen dus versterkt in de tweede tonecontroller. Daarnaast denk ik dat er een hele batterij aan pedalen liggen voor hem.
Ja die ken ik idd. En Andy from Leeds is ook erg goed!quote:Op donderdag 11 mei 2017 09:13 schreef Fooshantay het volgende:
[..]
Zeker doen! Is echt leuk om te doen.
En als ik jou was zou ik op Justinguitar.com kijken - heeft ontzettend veel goede tutorials online staan.
Cool!quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]