Ik wacht al met smacht op 'ze verkoopt boerenkool, pak le shampoo erbij'quote:
Gelukkig is het tempo er uit, ging allemaal te snel vandaag voor mij.quote:Op zondag 25 december 2016 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, tempo is er intussen een beetje uit. Niet zo gek, iedereen is naar z'n vreetfestijn.
Deze is leuk, maar ik zou m niet missen als ie er niet meer zou zijn
Volgens mij nietquote:Op zondag 25 december 2016 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat Michel Delpech er eigenlijk in? Hij heeft zelfs de ultieme stemboostkaart gespeeld afgelopen jaar
Met Ben Harper?quote:Op zondag 25 december 2016 14:51 schreef Dagoduck het volgende:
De videoclip van dat andere nummer van Jack Johnson kan ik me nog goed herinneren.
Jij bent echt te grappig. Ik ben fan!quote:Op zondag 25 december 2016 14:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op basis van dat voorval 'Being alone at Christmas' heeft geschreven.
Met die tekenfilmdiertjes.quote:
Volgens mij heeft Gijs 'm gedraaid?quote:Op zondag 25 december 2016 14:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Leg gewoon n lijntje met de dj van dienst.
Dan heb je er de rest van het jaar iig weinig last van!quote:Op zondag 25 december 2016 14:51 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Gelukkig is het tempo er uit, ging allemaal te snel vandaag voor mij.
Helaas zo ook weg. Mag nog even 150 kilometer naar de schoonfamilie rijden
"Ik heb dit nummer op 1 omdat ik er zo lekker op poep" was zeker niet jouw motivatie?quote:Op zondag 25 december 2016 14:52 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Gijs 'm gedraaid?
Hij heeft vast mij niet genoemd he?
Nee, ik heb Gijs 2 weken terug aan de telefoon gehad over onze stemlijst, en toen was ie verbaasd dat XTC er niet in stond. Nu ie er wel in stond herinnerde ie zich dat wellichtquote:Op zondag 25 december 2016 14:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
"Ik heb dit nummer op 1 omdat ik er zo lekker op poep" was zeker niet jouw motivatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |