Ja, beter. Vandaag niks bijzonders dus?quote:Op zondag 25 december 2016 13:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
oh naar.
Hier gaat ook niet iedereen even lekker. Maar ook onderling is er geen ruzie ofzo. Dat scheelt.
Vandaag gewoon een beetje chillen met m'n ouders en broers vanavond gourmetten.
Gisteravond hadden we al kerstborrel met de hele familie, en morgen dus het 7 gangen diner verzorgd door mijn tante en mij, voor 9 man. (Gezin hier + oma + oom en tante en nichtje )
En dan ben je er een half uur en dan ga je een beetje als een muurbloempje aan de bar geplakt zitten. volgens mij kun je beter s avonds gaanquote:Op zondag 25 december 2016 13:33 schreef Pedroso het volgende:
Nieuw voorraadje publiek mag de studio in. Leuk, 3 uur onderweg voor een half uurtje beetje schaapachtig in de studio gaan staan.
quote:
quote:Op zondag 25 december 2016 13:36 schreef essnhills het volgende:
Dit liedje vind ik in het begin altijd leuk, maar na 1X het refrein wordt het zeikerig
Vorig jaar geweest, tip van mij, bestel je kaarten vooraf (kost wel 2,50 per half uur) en dan gelijk een paar blokken achter elkaar. Hoef je niet in de rij te staan en kan je gewoon lekker een uurtje of anderhalf blijven zitten. Biertje er bij, prima te doen.quote:Op zondag 25 december 2016 13:33 schreef Pedroso het volgende:
Nieuw voorraadje publiek mag de studio in. Leuk, 3 uur onderweg voor een half uurtje beetje schaapachtig in de studio gaan staan.
nope. Lekker simpel. Vooral ook omdat ik gister en vandaag dus ook al in de keuken bezig was voor morgenquote:Op zondag 25 december 2016 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, beter. Vandaag niks bijzonders dus?
Ik luister echt alleen tijdens deze dagen naar Radio 2, maar doet die gozer die als een kopie van Frits Spits klinkt ook weer mee?quote:Op zondag 25 december 2016 13:34 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik vraag me bij de Nederlandse radio wel vaker af hoe mensen op zo'n positie terechtkomen. Ik heb hem in ruim twee uur niets interessants horen zeggen over de muziek en als luisterstem vind ik hem ook maar middelmatig. Geen mooie, dragende mannenstem. Staverman is inhoudelijk ook niet zo sterk, maar heeft in ieder geval een goede stem. Gelukkig straks Stenders, die heeft allebei. Ruud de Wild heb ik volgens mij al tien jaar niet horen praten. Ben benieuwd.
Die kaarten zijn toch altijd zo snel uitverkocht?quote:Op zondag 25 december 2016 13:36 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Vorig jaar geweest, tip van mij, bestel je kaarten vooraf (kost wel 2,50 per half uur) en dan gelijk een paar blokken achter elkaar. Hoef je niet in de rij te staan en kan je gewoon lekker een uurtje of anderhalf blijven zitten. Biertje er bij, prima te doen.
En veel leuker dan kerst bij je schoonouders
Nee Bert is exitquote:Op zondag 25 december 2016 13:37 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik luister echt alleen tijdens deze dagen naar Radio 2, maar doet die gozer die als een kopie van Frits Spits klinkt ook weer mee?
oeh spannend, gequote voordat ik het posttequote:Op zondag 25 december 2016 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja dit vind ik wel een heel vervelend liedje, sorry.
Of dit:
[..]
[..]
Idd, BTW is het ruud z'n eerste uitzending op radio 2? (luister de rest van het jaar 3fm)quote:Op zondag 25 december 2016 13:34 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik vraag me bij de Nederlandse radio wel vaker af hoe mensen op zo'n positie terechtkomen. Ik heb hem in ruim twee uur niets interessants horen zeggen over de muziek en als luisterstem vind ik hem ook maar middelmatig. Geen mooie, dragende mannenstem. Staverman is inhoudelijk ook niet zo sterk, maar heeft in ieder geval een goede stem. Gelukkig straks Stenders, die heeft allebei. Ruud de Wild heb ik volgens mij al tien jaar niet horen praten. Ben benieuwd.
quote:Op zondag 25 december 2016 13:37 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Idd, BTW is het ruud z'n eerste uitzending op radio 2? (luister de rest van het jaar 3fm)
Niet snel uitverkocht ? Dacht overigens dat je maar hooguit een half uur binnen mocht (en dus geen blokken). We hadden nog het plan om dit jaar eens langs te gaan maar het is er niet van gekomen... zal nu wel te laat zijn.quote:Op zondag 25 december 2016 13:36 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Vorig jaar geweest, tip van mij, bestel je kaarten vooraf (kost wel 2,50 per half uur) en dan gelijk een paar blokken achter elkaar. Hoef je niet in de rij te staan en kan je gewoon lekker een uurtje of anderhalf blijven zitten. Biertje er bij, prima te doen.
En veel leuker dan kerst bij je schoonouders
Helaas niet meer (ik kon hem wel hebben).quote:Op zondag 25 december 2016 13:37 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik luister echt alleen tijdens deze dagen naar Radio 2, maar doet die gozer die als een kopie van Frits Spits klinkt ook weer mee?
Geen idee... Was er volgens mij niet extreem snel bij ofzo. Moet wel zeggen dat ik er 2e kerstdag was rond half 10 smorgensquote:Op zondag 25 december 2016 13:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die kaarten zijn toch altijd zo snel uitverkocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |