SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt waar, ik ben het hele jaar niet zo gelukkig geweest. Het is zo fijn om af en toe achteruit te stappen en te kijken naar hoe iedereen hier met elkaar bezig is. Er wordt gehuild en gelachten, gebakken en gegeten met elkaar, het is geweldig.
Iedereen heel heel heel erg bedankt![]()
![]()
![]()
Een tijdje terug is er via fok een actie geweest zodat mw cactus met vrouw en sjaak naar hun familie konden gaan. Ze hebben een heftig jaar achter de rug!quote:
Ah ok!quote:Op zondag 25 december 2016 09:01 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Een tijdje terug is er via fok een actie geweest zodat mw cactus met vrouw en sjaak naar hun familie konden gaan. Ze hebben een heftig jaar achter de rug!
Uh?quote:Op zondag 25 december 2016 09:48 schreef Kyara het volgende:
aan de kerstmeisjes die het allemaal in gang hebben gezet
Ja, schoonmoeder was Noors en schoonvader Zweeds. Allebei hun ouders waren immigranten. Leuk dat je het herkent! En ik vond ze lekker.quote:Op zondag 25 december 2016 09:17 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh wat fijn voor jullie Cactus&Co! Wat moet dat voor je vrouw ook fijn zijn. Maar vast ook moeilijk hier en daar.Grniet van elkaar!
Heb heel de fok-actie gemist, maar wat een heerlijke kerstgedachte om zoiets op te zetten!
Zit er ook Noors bloed ergens in de familie? Die hoorntjes (krumkaker) heb ik gisteren ook op nml
Dacht ik alquote:Op maandag 26 december 2016 00:23 schreef Kyara het volgende:
[..]
Verkeerde smiley![]()
deze moest het zijn
Ik dacht dat je een grapje maakte. Noorsbloedquote:Op zondag 25 december 2016 09:17 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh wat fijn voor jullie Cactus&Co! Wat moet dat voor je vrouw ook fijn zijn. Maar vast ook moeilijk hier en daar.Grniet van elkaar!
Heb heel de fok-actie gemist, maar wat een heerlijke kerstgedachte om zoiets op te zetten!
Zit er ook Noors bloed ergens in de familie? Die hoorntjes (krumkaker) heb ik gisteren ook op nml
quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grapje maakte. Noorsbloed![]()
Maar mooi TS!
Dat was een Fokker die de boel bij elkaar had gelogen en bedrogen. Ging geloof ik ook om een spontane inzamelingsactie dacht ik voor zijn 'zieke vriendin'.quote:
Ooh, dan snap ik je opmerking ineens,haha.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat was een Fokker die de boel bij elkaar had gelogen en bedrogen. Ging geloof ik ook om een spontane inzamelingsactie dacht ik voor zijn 'zieke vriendin'.
Ouders zijn allebei gecremeerd. Hun as wordt samen begraven op de militaire begraafplaats van Minneapolis.quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:43 schreef Roomsnoes het volgende:
Wat klinkt het heerlijk! Klinkt alsof jullie er weeeken geweest zijn ❤ En wat fijn voor met name je vrouw dat ze zo dicht bij haar familie was en haar ouders kon herdenken. Dst lijkt me heftig om op afstand te doen.
En wat bijzonder dat ze pas zo laat begraven worden trouwens!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |