abonnement Unibet Coolblue
pi_196391645
Nah. Wordt het dan Veldpop? Parkpop hoort in een park. Het park. Het Zuiderpark.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_196394150
Maliepop?
HaagseBosPop?
KoekampPop?
dag
  dinsdag 24 november 2020 @ 22:55:04 #205
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_196399331
Vind het eigenlijk een onbegrijpelijk besluit. Waarom moet het nog groter en landelijker? Ben bang dat de hele relaxte sfeer totaal verdwijnt op het Malieveld. Kom al sinds klein jochie op Parkpop, toen nog aan de hand van mijn vader. Op het Malieveld hebben we bovendien al het Bevrijdingsfestival en grote popconcerten, waarom moet Parkpop ook nog per se die kant op? :N
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_196399647
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 22:55 schreef 4-elements het volgende:
Vind het eigenlijk een onbegrijpelijk besluit. Waarom moet het nog groter en landelijker? Ben bang dat de hele relaxte sfeer totaal verdwijnt op het Malieveld. Kom al sinds klein jochie op Parkpop, toen nog aan de hand van mijn vader. Op het Malieveld hebben we bovendien al het Bevrijdingsfestival en grote popconcerten, waarom moet Parkpop ook nog per se die kant op? :N
omdat er nog meer mensen op af komen, en nee verkopen ivm drukte is slechte publiciteit
  dinsdag 24 november 2020 @ 23:32:52 #207
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_196399858
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 23:16 schreef mschol het volgende:

[..]

omdat er nog meer mensen op af komen, en nee verkopen ivm drukte is slechte publiciteit
Volgens mij zijn de velden in het Zuiderpark groter dan het Malieveld. En ik kon er altijd makkelijk in, nooit lang hoeven wachten. En het was ook niet echt overvol.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_196401395
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 23:32 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de velden in het Zuiderpark groter dan het Malieveld. En ik kon er altijd makkelijk in, nooit lang hoeven wachten. En het was ook niet echt overvol.
Het speelt ook mee dat het Zuiderpark in een woonwijk ligt werd gezegd in het nieuwsitem wat ik erover zag.
  woensdag 25 november 2020 @ 10:16:13 #209
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_196403312
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 06:05 schreef Samhain het volgende:

[..]

Het speelt ook mee dat het Zuiderpark in een woonwijk ligt werd gezegd in het nieuwsitem wat ik erover zag.
Dat las ik ook. Maar dat is niet nieuw. Parkpop bestaat al 40 jaar. Ik vond het fantastisch om de muziek te horen in mijn eigen tuin. Daarnaast kondigden bewoners rond het Malieveld al aan bezwaar te willen maken.

Er wordt ook gesproken over 'verkeersproblemen' bij het Zuiderpark. Die zijn mij in ieder geval nooit opgevallen, maar dat kan ook komen doordat ik lopend of op de fiets kom. Volgens mij gaan de verkeersproblemen bij verplaatsing naar het Malieveld alleen maar groter worden.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_196404363
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 22:55 schreef 4-elements het volgende:
Vind het eigenlijk een onbegrijpelijk besluit. Waarom moet het nog groter en landelijker? Ben bang dat de hele relaxte sfeer totaal verdwijnt op het Malieveld. Kom al sinds klein jochie op Parkpop, toen nog aan de hand van mijn vader. Op het Malieveld hebben we bovendien al het Bevrijdingsfestival en grote popconcerten, waarom moet Parkpop ook nog per se die kant op? :N
Ik denk dat het binnenkort dan ook betalen gaat worden....
pi_196407698
Voor het Zuiderpark moet je trams en bussen bij de htm huren. Malieveld niet.
En de avond ervoor is betaald hè? Dan trek je makkelijker publiek op het Malieveld.

Ergo: Geld
dag
  woensdag 25 november 2020 @ 15:26:54 #212
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_196408131
Het zal ongetwijfeld een geldkwestie zijn. Maar wees daar dan eerlijk over. Kom niet met van die smoesjes over 'overlast' of 'slechte locatie'.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_196428543
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 14:56 schreef Peter het volgende:
Voor het Zuiderpark moet je trams en bussen bij de htm huren. Malieveld niet.
En de avond ervoor is betaald hè? Dan trek je makkelijker publiek op het Malieveld.

Ergo: Geld
Nee hoor, kost organisatie Parkpop niks, onderhandse afspraken tussen HTM en gemeente.
pi_196429592
quote:
4s.gif Op donderdag 26 november 2020 21:45 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Nee hoor, kost organisatie Parkpop niks, onderhandse afspraken tussen HTM en gemeente.
Waarom raakt night at the park niet uitverkocht?
dag
pi_202782592
Tijd om dit topic eens te kicken na een jaar.

Ik ben een maand of drie terug naar Den Haag verhuisd vanuit Haarlem en heb een vraag:

Wat is de dichtstbijzijnde plek om in een groot bos te wandelen? En met een "groot bos", bedoel ik een plek waar je geen autowegen meer hoort, geen geasfalteerde paden zijn, en eventjes echt uit de stad bent.

In Haarlem ging ik altijd naar Nationaal Park Zuid-Kennemerland en dat lijkt alsnog de meest dichtstbijzijnde plek te zijn vanuit DH om dit te bereiken?
  vrijdag 24 december 2021 @ 09:22:20 #216
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_202782723
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 december 2021 09:00 schreef pfefferkatze het volgende:
Tijd om dit topic eens te kicken na een jaar.

Ik ben een maand of drie terug naar Den Haag verhuisd vanuit Haarlem en heb een vraag:

Wat is de dichtstbijzijnde plek om in een groot bos te wandelen? En met een "groot bos", bedoel ik een plek waar je geen autowegen meer hoort, geen geasfalteerde paden zijn, en eventjes echt uit de stad bent.

In Haarlem ging ik altijd naar Nationaal Park Zuid-Kennemerland en dat lijkt alsnog de meest dichtstbijzijnde plek te zijn vanuit DH om dit te bereiken?
Westduinpark, Landgoed Ockenburgh, Solleveld.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  vrijdag 31 december 2021 @ 23:33:20 #217
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_202971210
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 december 2021 09:00 schreef pfefferkatze het volgende:
Tijd om dit topic eens te kicken na een jaar.

Ik ben een maand of drie terug naar Den Haag verhuisd vanuit Haarlem en heb een vraag:

Wat is de dichtstbijzijnde plek om in een groot bos te wandelen? En met een "groot bos", bedoel ik een plek waar je geen autowegen meer hoort, geen geasfalteerde paden zijn, en eventjes echt uit de stad bent.

In Haarlem ging ik altijd naar Nationaal Park Zuid-Kennemerland en dat lijkt alsnog de meest dichtstbijzijnde plek te zijn vanuit DH om dit te bereiken?
Bos, duinen en zee bij elkaar, meijendel.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 1 januari 2022 @ 12:04:21 #218
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_202975786
Gelukkig Nieuwjaar iedereen! *O*

Was heerlijk rustig, zo zonder vuurwerk. O-)
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_202979604
Wat een activiteit ineens in dit topic! :D
Het viel met de herrie en puinhoop inderdaad best mee deze jaarwisseling.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zaterdag 1 januari 2022 @ 19:51:21 #220
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_202981420
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 16:50 schreef WheeleE het volgende:
Wat een activiteit ineens in dit topic! :D
Het viel met de herrie en puinhoop inderdaad best mee deze jaarwisseling.
Qua herrie niet. Ging flink los gisteren. De rotzooi valt daarentegen best mee. Anyway, was blij toch veel mooi vuurwerk te zien. Een jaarwisseling zonder vuurwerk kan ik me niet voorstellen.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_202991366
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 19:51 schreef 4-elements het volgende:
De rotzooi valt daarentegen best mee.
Hier niet :D Straat ligt nog vol van de vuurwerkmeuk van buren, en die lijken niet echt van plan te zijn het op te gaan ruimen :')
  zondag 2 januari 2022 @ 17:37:17 #222
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_202996202
quote:
10s.gif Op zondag 2 januari 2022 11:20 schreef pfefferkatze het volgende:

[..]
Hier niet :D Straat ligt nog vol van de vuurwerkmeuk van buren, en die lijken niet echt van plan te zijn het op te gaan ruimen :')
Dat is altijd zo asociaal. Als je het afsteekt, ruim het dan ook op. Deden wij ook altijd.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_203092877
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 december 2021 09:00 schreef pfefferkatze het volgende:
Tijd om dit topic eens te kicken na een jaar.

Ik ben een maand of drie terug naar Den Haag verhuisd vanuit Haarlem en heb een vraag:

Wat is de dichtstbijzijnde plek om in een groot bos te wandelen? En met een "groot bos", bedoel ik een plek waar je geen autowegen meer hoort, geen geasfalteerde paden zijn, en eventjes echt uit de stad bent.

In Haarlem ging ik altijd naar Nationaal Park Zuid-Kennemerland en dat lijkt alsnog de meest dichtstbijzijnde plek te zijn vanuit DH om dit te bereiken?
goede vraag............
Westland miss?
op school gingen wij iets doen in de omgeving schipluiden/maasland of zo maar daar zijn niet echt bomen en dus geen bos :?

tip: landgoed backershagen is naast de rijksstraatweg in wassenaar en voldoet dus iig niet aan jouw criteria
pi_205652441
Toen ik naar Den Haag verhuisde kreeg ik een voucher voor 1 jaar bibliotheek abo op de post.

Die heb ik toentertijd weggegooid maar nu wil ik toch een lidmaatschap op de bieb :')

Heeft iemand nog zo'n voucher liggen die ik mag krijgen? Eventueel voor wat lekkere biertjes.
Voor zover ik kan herinneren waren ze niet persoonsgebonden maar gewoon een simpel kaartje.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 11:13:50 #225
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_205652520
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 11:05 schreef pfefferkatze het volgende:
Toen ik naar Den Haag verhuisde kreeg ik een voucher voor 1 jaar bibliotheek abo op de post.

Die heb ik toentertijd weggegooid maar nu wil ik toch een lidmaatschap op de bieb :')

Heeft iemand nog zo'n voucher liggen die ik mag krijgen? Eventueel voor wat lekkere biertjes.
Voor zover ik kan herinneren waren ze niet persoonsgebonden maar gewoon een simpel kaartje.
Gewoon even bellen en zeggen dat je de voucher bent kwijtgeraakt bij de verhuizing maar dat je graag van het aanbod gebruik wil maken. Nee heb je, ja kun je krijgen.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_206273701
Kent iemand een zaakje in Den Haag waar je tomatenpoeder kan kopen? Ik ben al bij meerdere Turkse supermarkten, Ekoplaza, en andere winkels waar je kruiden kan kopen geweest. Maar nog niet gevonden.
pi_213067506
Iemand hier goede ervaringen met een bouwbedrijf/aannemer/restauratiebedrijf?

Hebben wat balkons die op instorten staan :') Dus staal moet gecheckt en opgelapt, beton gecontroleerd en opgelapt. Schoorsteen die lekt en er half aflazert dus ook die moet gefixt worden. En wat schilderwerk (kan eventueel via los bedrijf).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')