Al sinds Tango In The Night geen succesvol album meer gehad inderdaad.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
FM is toch een aflopende zaak
Nou, dan moet radio 5 nog wel flink veranderen voor die tijdquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:33 schreef peaceman het volgende:
Het is ook logisch toch? 3FM is voor de jongeren, radio 2 voor ons en daarna gaan we gezellig naar radio 5 met zijn allen.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nah, die greatest hits van een jaar erna verkocht minstens zo goed
Ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Frank viel me echt heel erg mee tijdens SR.
nou ja, in elk geval voor die top zoveel daar van laatst.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou, dan moet radio 5 nog wel flink veranderen voor die tijd
verschrikkelijke lijst was datquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou ja, in elk geval voor die top zoveel daar van laatst.
tzt denken we daar vast anders overquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
verschrikkelijke lijst was dat
Ik vond het wel leuk om hem te luisteren, maar ik zou 19 van de 20 liedjes nooit opzetten.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
verschrikkelijke lijst was dat
Lijkt me sterk. Je gaat dan meer terugvallen op de muziek uit je jeugd, en die lijst was de jeugd van je ouders of zelfs je grootouders.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
tzt denken we daar vast anders over
nou ja, dan verhuizen we gewoon mee met Rob naar een zender ergens.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Je gaat dan meer terugvallen op de muziek uit je jeugd, en die lijst was de jeugd van je ouders of zelfs je grootouders.
Hehe, hij 'solliciteerde' laatst al eens bij Jan Slagter toen ie Do you love me? van Sharif Dean draaidequote:Op zaterdag 24 december 2016 23:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou ja, dan verhuizen we gewoon mee met Rob naar een zender ergens.
Hij draait verzoekjes, dus is hem niet aan te rekenenquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hehe, hij 'solliciteerde' laatst al eens bij Jan Slagter toen ie Do you love me? van Sharif Dean draaide
Die is met clip nog veel leuker, met die corsage-etende manquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:50 schreef D. het volgende:
[..]
Hij draait verzoekjes, dus is hem niet aan te rekenen
En leuk die weer eens te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |