Die ken ik nietquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat jij Shiver beter trekt.
Die 2 zijn in ieder geval heel veel beter dan de rest van hun repertoire
Dat is wel oude soul, want 40 jaar geledenquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Da's niet de oude soul, da's al de jaren '70 lichting
Ik heb het singletje van In The Army Nowquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In the Army Now zuigt harige ezelballen..
Nee, Paper Planes dan
Moet je 'm eens bij een stel harige ezelballen houden, kijken wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het singletje van In The Army Now
40 jaar is niet oudquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is wel oude soul, want 40 jaar geleden
Als ik ze tegen kom neem ik het in overwegingquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Moet je 'm eens bij een stel harige ezelballen houden, kijken wat er gebeurt.
Jawel... accepteer het nu maar gewoon (heb ik al gedaanquote:
dat is oudere soulquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met oude soul denk ik aan de Platters en de Drifters enzo
Ik voel me nog jong, ik weigerquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jawel... accepteer het nu maar gewoon (heb ik al gedaan)
Heb je dat singletje gekocht toen het het een hit was of later?quote:
ik moet altijd vreselijk lachen als leeftijdsgenoten beginnen te mekkeren dat ze 3fm steeds minder gaan vinden.. ja me dunkt... zij (en ik ook) horen allang niet meer tot de doelgroep.quote:
Toenquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb je dat singletje gekocht toen het het een hit was of later?
Dan was je 30 jaar geleden al 40..quote:
We hadden het er vanavond nog over bij het kerstdinerquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik moet altijd vreselijk lachen als leeftijdsgenoten beginnen te mekkeren dat ze 3fm steeds minder gaan vinden.. ja me dunkt... zij (en ik ook) horen allang niet meer tot de doelgroep.
*n00b slaat met wandelstokquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan was je 30 jaar geleden al 40..
en moest je lachen of was je aan het mekkeren?quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
We hadden het er vanavond nog over bij het kerstdiner
Nee, SR stond op in ik gaf aan dat ik er nog geen minuut van had meegekregen, vooral door Frank van Ellende, en dat 3FM me in het algemeen niet meer boeit, dus dat ik er waarschijnlijk te oud voor ben gewordenquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
en moest je lachen of was je aan het mekkeren?
Benne dr genoeg van tochquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik merk zelf al dat ik een beetje klaar ben met de overdaad aan EDM bij 3fm. Waarom is er geen zender die hedendaagse alt/rock draait meer over?
Frank viel me echt heel erg mee tijdens SR.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, SR stond op in ik gaf aan dat ik er nog geen minuut van had meegekregen, vooral door Frank van Ellende, en dat 3FM me in het algemeen niet meer boeit, dus dat ik er waarschijnlijk te oud voor ben geworden
internetstations ja, niet op de FM.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Benne dr genoeg van toch
FM is toch een aflopende zaakquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
internetstations ja, niet op de FM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |